Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

use of Sensory Marketing and its effect on Consumer Behavior

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv use of Sensory Marketing and its effect on Consumer Behavior Novnish Ramesh
Libristo kód: 22199894
Kiadó Editions Universitaires Europeennes, március 2019
The purpose of the paper is to present a new concept in marketing field and explain how the usage of... Teljes leírás
? points 154 b
24 642 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Meditations Marcus Aurelius / Puha kötésű
common.buy 4 108 Ft
toplistás
Meditations Marcus Aurelius / Puha kötésű
common.buy 3 497 Ft
toplistás
Neurobranding: Strategies for shaping consumer behavior Dr Peter Steidl / Puha kötésű
common.buy 8 231 Ft
Wplyw marketingu sensorycznego na konsumenta MOHUN Vishal MOHUN / Puha kötésű
common.buy 18 079 Ft
Neuromarketing in Business Benny B. Briesemeister / Kemény kötésű
common.buy 40 020 Ft
Sensory Marketing / Puha kötésű
common.buy 29 129 Ft
Psychology of Advertising Bob M (Professor of Consumer Behavior in the Department of Marketing at the University of Groningen in the Netherlands) Fennis / Puha kötésű
common.buy 23 291 Ft
Neuromarketing Leon Zurawicki / Puha kötésű
common.buy 88 066 Ft
Sensory Marketing Bertil Hulten / Kemény kötésű
common.buy 31 281 Ft
New Pokemon Snap Walkthrough Ni Oa / Puha kötésű
common.buy 4 827 Ft
The Cultural Politics of Femvertising Joel Gwynne / Puha kötésű
common.buy 57 494 Ft
Marketing sensoryczny w kontekście cyfrowym YANNE ANTONINI / Puha kötésű
common.buy 24 642 Ft
Sensory marketing in a digital context YANNE ANTONINI / Puha kötésű
common.buy 24 642 Ft
Sensory Marketing / Kemény kötésű
common.buy 80 703 Ft

The purpose of the paper is to present a new concept in marketing field and explain how the usage of this concept can influence the customer sales in the Russian and Indian luxury markets. The target company for this thesis is Rado, Switzerland luxury watches company, which is a part of International Swatch Group. In the paper authors state a hypothesis that the use of sensory marketing can increase Rado's customer sales in the Indian and Russian luxury markets. The goal here is to find out if the hypothesis is right or wrong. The tools that authors are going to use are survey, observations, interview and up-to date report and books about sensory marketing and luxury watches markets. The new concept of marketing is called sensory marketing. This is a relatively new name in global marketing industry, which was started in USA . The main tools of it are presented by five senses of human beings. The basis of the new theory is about consumer behavior according their senses' experience of any brand. The main idea of usage this concept is to reflect human senses in marketing strategy of a brand. The more senses a company uses in its strategy the better for its sales.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés use of Sensory Marketing and its effect on Consumer Behavior
Szerző Novnish Ramesh
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2019
Oldalszám 100
EAN 9786138456544
ISBN 6138456548
Libristo kód 22199894
Súly 159
Méretek 152 x 229 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása