Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Sensory marketing in a digital context

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Sensory marketing in a digital context YANNE ANTONINI
Libristo kód: 36693505
Kiadó Our Knowledge Publishing, május 2021
During the last few years, companies have evolved and progressed a lot thanks to the massive arrival... Teljes leírás
? points 154 b
24 713 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Neurobranding: Strategies for shaping consumer behavior Dr Peter Steidl / Puha kötésű
common.buy 8 255 Ft
Wplyw marketingu sensorycznego na konsumenta MOHUN Vishal MOHUN / Puha kötésű
common.buy 18 132 Ft
Neuromarketing in Business Benny B. Briesemeister / Kemény kötésű
common.buy 40 136 Ft
Sensory Marketing / Puha kötésű
common.buy 29 214 Ft
Neuromarketing Leon Zurawicki / Puha kötésű
common.buy 88 321 Ft
Known / Kemény kötésű
common.buy 6 870 Ft
Sensory Marketing / Kemény kötésű
common.buy 80 936 Ft
Cattle Grazing Damage to Pine Seedlings; no.141 John Thomas 1909- Cassady / Puha kötésű
common.buy 6 272 Ft
Sensory Marketing Bertil Hulten / Puha kötésű
common.buy 31 418 Ft
New Home / Kemény kötésű
common.buy 11 793 Ft
Die Magie der Transformation / Kemény kötésű
common.buy 11 453 Ft
TRILLAS PADRES DUROS PARA TIEMPOS DUROS PRADO E - AMAYA J / Puha kötésű
common.buy 6 051 Ft

During the last few years, companies have evolved and progressed a lot thanks to the massive arrival of digital technology and its functionalities bringing them new ways of working.Marketing has also evolved from mass marketing, which did not care about consumer expectations, to experiential and sensory marketing, which takes into account the emotions and real needs of customers.The objective of this research paper is to know how to improve the sensory experience of the consumer through digital. But also to decipher emotions, implicit needs in the purchase path by playing on the five senses through virtual experiences, mobile applications or by using social psychology.Atmosphere and relational dimension, augmented reality and mental imagery. This research takes stock of the situation, and provides keys and avenues for progress, based on companies that are pioneers in the use of the five senses in a digital context.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Sensory marketing in a digital context
Szerző YANNE ANTONINI
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2021
Oldalszám 76
EAN 9786203678390
ISBN 6203678392
Libristo kód 36693505
Súly 122
Méretek 152 x 229 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása