Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Sensory Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Sensory Marketing
Libristo kód: 04254399
Kiadó Taylor & Francis Ltd, december 2009
"What is sensory marketing and why is it interesting and also important? Krishna defines it as "mark... Teljes leírás
? points 172 b
26 880 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Bleach, Vol. 74 Tite Kubo / Puha kötésű
common.buy 3 693 Ft
toplistás
Useless Magic Florence Welch / Puha kötésű
common.buy 7 825 Ft
toplistás
Tiffany's Table Manners for Teenagers Joe Eula / Kemény kötésű
common.buy 6 812 Ft
Gantz Omnibus Volume 6 Horaya Oku / Puha kötésű
common.buy 9 602 Ft
In Praise Of Love Alain Badiou / Puha kötésű
common.buy 4 442 Ft
Grand Prix Bugatti H G Conway / Kemény kötésű
common.buy 25 926 Ft
Ripe Figs Yasmin Khan / Kemény kötésű
common.buy 10 885 Ft
Grace-Filled Parenting (Pack of 25) Paul David Tripp / Puha kötésű
common.buy 2 680 Ft
kiárusítás
World War Cthulhu SOE Handbook Cubicle 7 / Kemény kötésű
common.buy 7 860 Ft
kiárusítás
Sensory Processing Disorder / Puha kötésű
common.buy 3 868 Ft
kiárusítás
Sensory Processing Disorder / Puha kötésű
common.buy 4 302 Ft
kiárusítás
Scent Marketing Patrick Leimgruber / Puha kötésű
common.buy 16 354 Ft
hamarosan
Economics of Music Peter Tschmuck / Puha kötésű
common.buy 10 525 Ft
X-men: Grand Design - Second Genesis Ed Piskor / Puha kötésű
common.buy 13 021 Ft
Oishinbo 5 Tetsu Kariya / Puha kötésű
common.buy 5 240 Ft

"What is sensory marketing and why is it interesting and also important? Krishna defines it as "marketing that engages the consumers senses and affects their behaviors." In this edited book, the authors discuss how sensory aspects of products, i.e., the touch, taste, smell, sound, and look of the products, affect our emotions, memories, perceptions, preferences, choices, and consumption of these products. We see how creating new sensations or merely emphasizing or bringing attention to existing sensations can increase a product s or service s appeal. The book provides an overview of sensory marketing research that has taken place thus far. It should facilitate sensory marketing by practitioners and also can be used for research or in academic classrooms."--BOOK JACKET.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Sensory Marketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 426
EAN 9781841698892
ISBN 184169889X
Libristo kód 04254399
Súly 658
Méretek 154 x 228 x 21
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása