Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Market Segmentation - How to do it and How to Profit from it, revised 4e

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Market Segmentation - How to do it and How to Profit from it, revised 4e Malcolm McDonald
Libristo kód: 02470664
Kiadó John Wiley & Sons Inc, október 2012
"Market Segmentation: How to do it and How to Profit from it", revised and updated 4th Edition is th... Teljes leírás
? points 195 b
30 500 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


toplistás
Hluboká práce Cal Newport / Puha kötésű
common.buy 4 749 Ft
Decoded 2e - The Science Behind Why We Buy Phil P. Barden / Puha kötésű
common.buy 8 059 Ft
Consumer Behaviour Zubin Sethna / Puha kötésű
common.buy 20 457 Ft
Market Segmentation Analysis Leisch Friedrich Leisch / Puha kötésű
common.buy 21 817 Ft

"Market Segmentation: How to do it and How to Profit from it", revised and updated 4th Edition is the only book that spells out a totally dispassionate, systematic process for arriving at genuine, needs-based segments that can enable organizations to escape from the dreay, miserable, downward pricing spiral which results from getting market segmentation wrong. Nothing in business works unless markets are correctly defined, mapped, quantified and segmented. Why else have hundreds of billions of dollars been wasted on excellent initiatives such as TQM, BPR, Balanced Scorecards, Six Sigma, Knolwedge Management, Innovation, Relationship Marketing and, latterly, CRM? The answer, of course, is because of a structured approach to market segmentation. "Market Segmentation: How to do it and How to Profit from it", revised and updated 4th Edition provides a structured, no-nonsense approach to getting market segmentation right. It is an essential text for professionals and students based on a wealth of practical experience and packed with examples and easily used checklists.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Market Segmentation - How to do it and How to Profit from it, revised 4e
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 512
EAN 9781118432679
ISBN 1118432673
Libristo kód 02470664
Súly 970
Méretek 187 x 243 x 31
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás kiárusítás
Copywriter's Handbook, The (4th Edition) Robert W. Bly / Puha kötésű
common.buy 5 589 Ft
toplistás
Sorrow and Bliss Meg Mason / Puha kötésű
common.buy 4 199 Ft
toplistás
In Vogue Alberto Oliva / Kemény kötésű
common.buy 25 551 Ft
toplistás
Blue Ocean Strategy, Expanded Edition W. Chan Kim / Kemény kötésű
common.buy 11 653 Ft
toplistás
Molecular Gastronomy - Scientific Cuisine Demystified Jose Sanchez / Kemény kötésű
common.buy 23 396 Ft
David Hockney. A Chronology. 40th Ed. Hans Werner Holzwarth / Kemény kötésű
common.buy 8 824 Ft
DAX Patterns Russo Marco Russo / Puha kötésű
common.buy 16 177 Ft
Gardens for the Soul Dan Duchars / Kemény kötésű
common.buy 10 683 Ft
Policy-Making in the European Union Mark A. Pollack / Puha kötésű
common.buy 23 646 Ft
Neurobranding: Strategies for shaping consumer behavior Dr Peter Steidl / Puha kötésű
common.buy 8 794 Ft
Customer Loyalty Jill Griffin / Puha kötésű
common.buy 8 494 Ft
Consumer Behavior Wayne D. Hoyer / Puha kötésű
common.buy 154 146 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása