Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

How Customers Think

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv How Customers Think Gerald Zaltman
Libristo kód: 04233122
Kiadó Harvard Business Review Press, február 2003
How to unlock the hidden 95 per cent of the customer's mind that traditional marketing methods have... Teljes leírás
? points 72 b
14 313 Ft -19 %
11 593 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Chanel Catwalk Patrick Mauries / Kemény kötésű
common.buy 25 486 Ft
toplistás
Wonder Cat Kyuu-chan Vol. 1 Sasami Nitori / Puha kötésű
common.buy 5 028 Ft
toplistás hamarosan
One-Punch Man, Vol. 18 ONE / Puha kötésű
common.buy 3 813 Ft
toplistás
Tasha's Cauldron of Everything Wizards RPG Team / Kemény kötésű
common.buy 18 798 Ft
toplistás
DUNE: The Graphic Novel, Book 1: Dune Brian Herbert / Kemény kötésű
common.buy 7 892 Ft
toplistás
Tribe of Mentors Timothy Ferriss / Puha kötésű
common.buy 8 215 Ft
toplistás
Sonic The Hedgehog, Volume 7: All or Nothing Adam Bryce Thomas / Puha kötésű
common.buy 5 473 Ft
Full Stack Recruiter Jan Tegze / Puha kötésű
common.buy 12 776 Ft
Rackham Tarot Arthur Rackham / Játék
common.buy 8 087 Ft
Starman Tarot Kit Davide De Angelis / Kártya
common.buy 12 233 Ft
More Myself Alicia Keys / Kemény kötésű
common.buy 9 271 Ft
BOSH! Healthy Vegan Henry Firth / Puha kötésű
common.buy 7 908 Ft
Cambridge IGCSE (TM) French Student Book Third Edition S. Chevrier-Clarke / Puha kötésű
common.buy 14 375 Ft
Thinking Like a Lawyer Frederick Schauer / Puha kötésű
common.buy 13 289 Ft

How to unlock the hidden 95 per cent of the customer's mind that traditional marketing methods have never reached. This title provides practical synthesis of the cognitive sciences. Drawing heavily on psychology, neuroscience, sociology, and linguistics, Zaltman combines academic rigor with real-world results to offer highly accessible insights, based on his years of research and consulting work with large clients like Coca-Cola and Procter & Gamble. An all-new tool kit: Zaltman provides research tools - metaphor elicitation, response latency, and implicit association techniques, to name a few - that will be all-new to marketers and demonstrates how innovators can use these tools to get clues from the subconscious when developing new products and finding new solutions, long before competitors do.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés How Customers Think
Szerző Gerald Zaltman
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2003
Oldalszám 352
EAN 9781578518265
ISBN 1578518261
Libristo kód 04233122
Súly 702
Méretek 165 x 241 x 30
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása