Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Luxury Marketing Nadine Hennigs
Libristo kód: 18052257
Kiadó Gabler, augusztus 2016
The luxury market has transformed from its traditional conspicuous consumption model to a new experi... Teljes leírás
? points 302 b
47 481 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Twisted Love Ana Huang / Puha kötésű
common.buy 4 076 Ft
toplistás
Building a StoryBrand Donald Miller / Puha kötésű
common.buy 5 164 Ft
toplistás
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Kemény kötésű
common.buy 16 871 Ft
toplistás
Little Book of Dior Karen Homer / Kemény kötésű
common.buy 5 758 Ft
toplistás
Little Book of Gucci KAREN HOMER / Kemény kötésű
common.buy 5 758 Ft
Little Book of Louis Vuitton KAREN HOMER / Kemény kötésű
common.buy 5 602 Ft
hamarosan új
I Hate Fairyland Compendium One / Puha kötésű
common.buy 14 494 Ft
kiárusítás
Advances in Luxury Brand Management Jean-Noël Kapferer / Kemény kötésű
common.buy 58 846 Ft
Fashion & Luxury Marketing Mona Mrad / Puha kötésű
common.buy 33 803 Ft
Management of Luxury Benjamin Berghaus / Puha kötésű
common.buy 21 592 Ft
Designing Luxury Brands Diana Derval / Kemény kötésű
common.buy 47 481 Ft

The luxury market has transformed from its traditional conspicuous consumption model to a new experiential luxury sensibility that is marked by a change in how consumers define luxury. In a global context, it is crucial to understand why consumers buy luxury, what they believe luxury is, and how their perception of luxury value impacts their buying behavior. This handbook aims to provide a holistic approach to luxury marketing with respect to the characteristics and the key challenges and opportunities of luxury brand management. Therefore, the multifaceted contributions by authors from different parts of the world will offer both a research and management perspective of luxury marketing and deliver a concentrated body of knowledge with contributions from diverse elements.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Luxury Marketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 416
EAN 9783663205173
ISBN 3663205177
Libristo kód 18052257
Kiadó Gabler
Súly 729
Méretek 168 x 240 x 23
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása