Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Designing Luxury Brands

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Designing Luxury Brands Diana Derval
Libristo kód: 18368639
Kiadó Springer International Publishing AG, április 2018
This book shows how to build successful luxury brands using the power of sensory science and neuro-p... Teljes leírás
? points 302 b
47 310 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Polyvagal Card Deck / Kártya
common.buy 7 494 Ft
toplistás
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Kemény kötésű
common.buy 16 811 Ft
Luxury World Mark Tungate / Kemény kötésű
common.buy 19 712 Ft
Millie Bobby Brown Martha London / Puha kötésű
common.buy 3 278 Ft
Kriya Yoga Ryan Kurczak / Puha kötésű
common.buy 8 483 Ft
Nero Thorsten Opper / Puha kötésű
common.buy 17 784 Ft
Real Estate Concepts Ernie Jowsey / Puha kötésű
common.buy 30 956 Ft
Managing Luxury Brands / Puha kötésű
common.buy 15 917 Ft
Testament Of Youth Vera Brittain / Puha kötésű
common.buy 8 092 Ft
International Luxury Brand Strategy Pierre Xiao Lu / Puha kötésű
common.buy 25 264 Ft
Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands Wilson Ozuem / Kemény kötésű
common.buy 104 091 Ft
Luxury Marketing Nadine Hennigs / Puha kötésű
common.buy 47 310 Ft

This book shows how to build successful luxury brands using the power of sensory science and neuro-physiology. The author introduces - based on inspiring business cases like Tesla, Louis Vuitton, Chanel, Herm?s, Moncler, Louboutin, or Sofitel in industries such as Fashion, Automotive or Leisure - groundbreaking scientific methods - like the Derval Color Test® taken by over 10 million people - to predict luxury shoppers' preferences and purchasing patterns and illustrates common and unique features of successful luxury brands. Through various practical examples and experiments, readers will be able to build, revamp, or expand luxury brands and look at luxury from a new angle.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Designing Luxury Brands
Szerző Diana Derval
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2018
Oldalszám 170
EAN 9783319715551
ISBN 3319715550
Libristo kód 18368639
Súly 420
Méretek 245 x 230 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása