Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands
Libristo kód: 36551573
Kiadó Springer Nature Switzerland AG, július 2021
This book explores omnichannel fashion and luxury retailing with a particular emphasis on the role o... Teljes leírás
? points 539 b
84 846 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Kemény kötésű
common.buy 16 871 Ft
toplistás
Fashion Marketing Communications Gaynor Lea-Greenwood / Puha kötésű
common.buy 17 390 Ft
1,000 Places to See Before You Die (Deluxe Edition) Patricia Schultz / Kemény kötésű
common.buy 19 436 Ft
Mami, típni to! Michaela Krýslová / Kemény kötésű
common.buy 615 Ft
Fashion & Luxury Marketing Mona Mrad / Puha kötésű
common.buy 33 803 Ft
Plane Crash George Bibel / Kemény kötésű
common.buy 15 708 Ft
Ergiho príbeh McYntire Brandon / Puha kötésű
common.buy 1 572 Ft
Designing Luxury Brands Diana Derval / Kemény kötésű
common.buy 47 481 Ft
Luxury Marketing Nadine Hennigs / Puha kötésű
common.buy 47 481 Ft
hamarosan
The Fundamentals of Digital Fashion Marketing Karen E. Edwards / Puha kötésű
common.buy 20 443 Ft
Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands Wilson Ozuem / Kemény kötésű
common.buy 104 468 Ft
Sustainability in the Textile Industry SUBRAMANIAN S MUTHU / Puha kötésű
common.buy 33 461 Ft
Value of Luxury Beata Stepien / Puha kötésű
common.buy 75 511 Ft

This book explores omnichannel fashion and luxury retailing with a particular emphasis on the role of computer-mediated marketing environments in determining a consumer's purchase and post-purchase trajectories.The fashion industry has evolved rapidly over the last few years with the diffusion of fast fashion and luxury democratization, not to mention the advent of ICT and the development of communication. Today, fashion companies face new challenges, such as how to manage brands and how to choose between marketplaces and digital marketspaces. While some companies focus on one channel selection, others embrace the omnichannel choice and look for a balance between the two environments. Whatever the strategy, it is essential to manage these touch-points in order to create interaction between consumers and brands, provide meaningful customer experiences, and to maximize customers' engagement.An insightful read for scholars in marketing, fashion and retail, this book investigates the triangulation between branding, marketplace, and marketspace and its impact on the organization.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2021
Oldalszám 448
EAN 9783030703233
ISBN 3030703231
Libristo kód 36551573
Súly 743
Méretek 148 x 210 x 31
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása