Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Effectiveness of Online Marketing Campaigns

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Effectiveness of Online Marketing Campaigns Sebastian Klapdor
Libristo kód: 01688493
Internet advertising has come off age; yet little is known in research and practice about how digita... Teljes leírás
? points 168 b
26 358 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


1Q84 Haruki Murakami / Puha kötésű
common.buy 5 692 Ft
Key Performance Indicators David Parmenter / Kemény kötésű
common.buy 18 708 Ft
How to Measure Digital Marketing Flores Laurent / Kemény kötésű
common.buy 31 001 Ft
Branded Entertainment Laura Vellage / Puha kötésű
common.buy 17 579 Ft
Computational Logistics Dario Pacino / Puha kötésű
common.buy 24 039 Ft
Cause Related Marketing Marcus Stumpf / Puha kötésű
common.buy 28 697 Ft
Follow God and Not Man Terrace Settles / Puha kötésű
common.buy 8 799 Ft
Auswahl von CRM-Software fur den Reiseagenturbereich Alexander Awrach / Puha kötésű
common.buy 40 428 Ft

Internet advertising has come off age; yet little is known in research and practice about how digital channel advertising really works. The empirical research in this thesis intends to fill this gap and shed light on the effectiveness of online advertising. Two studies are conducted that focus on multichannel online advertising and search engine advertising, the single-most important online ad channel. In an interdisciplinary approach, both studies first develop comprehensive theoretical models based on existing work in related research fields for example, marketing and information retrieval. This approach pays off and leads to new and insightful findings:§- There are synergies in multichannel online advertising: purchase propensity increases when consumers receive advertising messages through multiple channels.§- The channel order can influence the conversion probability.§- Click-through rates in search engine advertising are influenced through various keyword criteria on semantic and syntactic level The results of this thesis constitute an important starting point for future research in online advertising. Furthermore, the results enable practitioners to improve the effectiveness of online advertising through a more differentiated campaign management approach. Based on its findings, the thesis outlines how a future integrated approach to online advertising could look like.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Effectiveness of Online Marketing Campaigns
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 134
EAN 9783658017316
ISBN 3658017317
Libristo kód 01688493
Súly 204
Méretek 149 x 210 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása