Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Cause Related Marketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Cause Related Marketing Marcus Stumpf
Libristo kód: 02303222
Kiadó Springer Gabler, január 2014
Cause related Marketing (CrM) bezeichnet die Zusammenarbeit eines Unternehmens mit einer Non Profit-... Teljes leírás
? points 183 b
28 697 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
Fairy Tale Colouring Book Rachel Cloyne / Puha kötésű
common.buy 2 836 Ft
Adivina quién soy MEGAN MAXWELL / Puha kötésű
common.buy 3 966 Ft
1Q84 Haruki Murakami / Puha kötésű
common.buy 5 692 Ft
Runaways Vol.1: Pride & Joy (new Printing) Brian K. Vaughan / Puha kötésű
common.buy 6 305 Ft
Cognitive Development and the Ageing Process Patrick Rabbitt / Kemény kötésű
common.buy 77 558 Ft
Impact of Climatic Variations on Agriculture M.L. Parry / Puha kötésű
common.buy 51 953 Ft
Branded Entertainment Laura Vellage / Puha kötésű
common.buy 17 579 Ft
Effectiveness of Online Marketing Campaigns Sebastian Klapdor / Puha kötésű
common.buy 26 358 Ft
Auswahl von CRM-Software fur den Reiseagenturbereich Alexander Awrach / Puha kötésű
common.buy 40 428 Ft
Foreign Policy Objectives in European Constitutional Law Joris Larik / Kemény kötésű
common.buy 74 551 Ft
Fatal Inversion Barbara Vine / Puha kötésű
common.buy 4 608 Ft

Cause related Marketing (CrM) bezeichnet die Zusammenarbeit eines Unternehmens mit einer Non Profit-Organisation. Dazu zählt z. B. eine Unternehmenskampagne, die den Verkauf eines Produktes an eine Spende für eine gute Sache koppelt. Marcus Stumpf und Iris Teufl ordnen den Begriff in den Themenbereich der Corporate Social Responsibility (CRS) ein und grenzen ihn von verwandten Begriffen ab. Die Autoren zeigen Chancen sowie Risiken bei der Implementierung auf und arbeiten die Erfolgsfaktoren für einen zielgerichteten Einsatz von CrM heraus. Konkrete Implikationen für die Unternehmenspraxis werden vorgestellt. Zur Veranschaulichung beschreiben sie detailliert CrM-Kampagnen sowohl aus Sicht von Profit-Unternehmen als auch aus Sicht sozialer Organisationen wie z. B. Brauhaus Jever, Erdal/Frosch, Rotes Kreuz, Volkshilfe sowie WWF.§

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Cause Related Marketing
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 135
EAN 9783834930415
ISBN 3834930415
Libristo kód 02303222
Súly 254
Méretek 170 x 244 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása