Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Branded Entertainment

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Branded Entertainment Laura Vellage
Libristo kód: 01645833
Kiadó Grin Publishing, május 2011
Studienarbeit aus dem Jahr 2010 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Teljes leírás
? points 112 b
17 464 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


1Q84 Haruki Murakami / Puha kötésű
common.buy 5 640 Ft
Anesthesia Guide Arthur Atchabahian / Puha kötésű
common.buy 35 441 Ft
Radiation Safety Problems in the Caspian Region Mohammed K. Zaidi / Puha kötésű
common.buy 51 613 Ft
Effectiveness of Online Marketing Campaigns Sebastian Klapdor / Puha kötésű
common.buy 26 186 Ft
Cause Related Marketing Marcus Stumpf / Puha kötésű
common.buy 28 509 Ft
Die offenen Szenen der Städte. Thorsten Finger / Puha kötésű
common.buy 41 001 Ft
Product Placement im Fernsehen Jannis Müller-Rüster / Puha kötésű
common.buy 51 174 Ft
Auswahl von CRM-Software fur den Reiseagenturbereich Alexander Awrach / Puha kötésű
common.buy 40 163 Ft
Shapeshifting with Our Animal Companions Dawn Baumann Brunke / Puha kötésű
common.buy 7 620 Ft

Studienarbeit aus dem Jahr 2010 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, einseitig bedruckt, Note: 1,0, Hochschule Niederrhein in Mönchengladbach , Sprache: Deutsch, Abstract: Gerade beim Fernsehen hat sich die Wirkung der klassischen Werbespots abgenutzt. Die Rezipienten nutzen die Werbepausen zunehmend, um zu anderen Programmen umzuschalten, sich zu unterhalten, sind desinteressiert, gedanklich abwesend oder verlassen den Raum einfach ganz. Somit stellt sich für werbetreibende Unternehmen die Frage, wie sie ihre Produkte weiterhin erfolgreich an die jeweiligen Zielgruppen bringen können, wobei dies möglichst effizient und im Unterbewusstsein geschehen sollte, um die auftretenden Reaktanzen wirksam zu umgehen. Einen Ausweg aus dieser Werbeverdrossenheit nennt sich Branded Entertainment , dabei werden (Marken-)Produkte sinnvoll in die Filmhandlung integriert und der Konsument bekommt sie so in jedem Fall in einem für ihn angenehmen Zusammenhang zu Gesicht, nimmt sie also subluminal auf.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Branded Entertainment
Szerző Laura Vellage
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 68
EAN 9783640917761
ISBN 3640917766
Libristo kód 01645833
Súly 100
Méretek 148 x 210 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása