Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Cultural Strategy

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Cultural Strategy Douglas Holt
Libristo kód: 01198982
Kiadó Oxford University Press, augusztus 2012
How do we explain the breakthrough market success of businesses like Nike, Starbucks, Ben & Jerry's,... Teljes leírás
? points 89 b
14 092 Ft -1 %
13 862 Ft
Beszállítói készleten Küldés 4 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


toplistás
How Brands Grow Byron Sharp / Kemény kötésű
common.buy 15 774 Ft
Anatomy of Humbug Paul Feldwick / Kemény kötésű
common.buy 8 121 Ft
ALL NEW Don't Think of an Elephant! George Lakoff / Puha kötésű
common.buy 5 711 Ft
Lovemarks A. G. Lafley / Kemény kötésű
common.buy 13 966 Ft
Brand Relevance David A. Aaker / Kemény kötésű
common.buy 11 930 Ft
Storytelling Klaus Fog / Kemény kötésű
common.buy 22 958 Ft

How do we explain the breakthrough market success of businesses like Nike, Starbucks, Ben & Jerry's, and Jack Daniel's? Conventional models of strategy and innovation simply don't work. The most influential ideas on innovation are shaped by the worldview of engineers and economists - build a better mousetrap and the world will take notice. Holt and Cameron challenge this conventional wisdom and take an entirely different approach: champion a better ideology and the world will take notice as well. Holt and Cameron build a powerful new theory of cultural innovation. Brands in mature categories get locked into a form of cultural mimicry, what the authors call a cultural orthodoxy. Historical changes in society create demand for new culture - ideological opportunities that upend this orthodoxy. Cultural innovations repurpose cultural content lurking in subcultures to respond to this emerging demand, leapfrogging entrenched incumbents. Cultural Strategy guides managers and entrepreneurs on how to leverage ideological opportunities: - How managers can use culture to out-innovate their competitors - How entrepreneurs can identify new market opportunities that big companies miss - How underfunded challengers can win against category Goliaths - How technology businesses can avoid commoditization - How social entrepreneurs can develop businesses that appeal to more than just fellow activists - How subcultural brands can break out of the 'cultural chasm' to mass market success - How global brands can pursue cross-cultural strategies to succeed in local markets - How organizations can maximize their innovation capabilities by avoiding the brand bureaucracy trap Written by leading authorities on branding in the world today, along with one of the advertising industry's leading visionaries, Cultural Strategy transforms what has always been treated as the "intuitive" side of market innovation into a systematic strategic discipline.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás
The Laws of Human Nature Robert Greene / Puha kötésű
common.buy 5 243 Ft
toplistás
Can't Hurt Me David Goggins / Puha kötésű
common.buy 11 915 Ft
toplistás
The Flavor Matrix James Briscione / Kemény kötésű
common.buy 13 827 Ft
toplistás
Pokemon: Super Extra Deluxe Essential Handbook Scholastic / Puha kötésű
common.buy 5 711 Ft
toplistás
Baby Loves Coding! Ruth Spiro / Leporelló
common.buy 3 625 Ft
toplistás
The Python Bible 7 in 1: Volumes One To Seven Florian Dedov / Puha kötésű
common.buy 17 063 Ft
toplistás
Song of Achilles Madeline Miller / Puha kötésű
common.buy 4 028 Ft
toplistás
Six of Crows Boxed Set Leigh Bardugo / Puha kötésű
common.buy 8 509 Ft
toplistás
Extreme Ownership Jocko Willink / Kemény kötésű
common.buy 10 501 Ft
toplistás
Spy x Family, Vol. 4 Tatsuya Endo / Puha kötésű
common.buy 3 704 Ft
toplistás
Language of Flowers Kate Greenaway / Puha kötésű
common.buy 2 908 Ft
toplistás
A Psalm for the Wild-Built Becky Chambers / Kemény kötésű
common.buy 7 513 Ft
toplistás
Children's Picturebooks Second Edition Martin Salisbury / Puha kötésű
common.buy 13 423 Ft
toplistás
How Brands Become Icons Douglas Holt / Kemény kötésű
common.buy 13 687 Ft
The Faithless C. L. Clark / Puha kötésű
common.buy 4 571 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása