Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

How Brands Become Icons

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv How Brands Become Icons Douglas Holt
Libristo kód: 04233115
Kiadó Harvard Business Review Press, november 2004
Coca-Cola. Harley-Davidson. Nike. Budweiser. Valued by customers more for what they symbolize than f... Teljes leírás
? points 90 b toplistás toplistás
15 098 Ft -7 %
14 041 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-14 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


toplistás
The Creative Act Rick Rubin / Kemény kötésű
common.buy 7 955 Ft
toplistás
How Brands Grow Byron Sharp / Kemény kötésű
common.buy 12 534 Ft
toplistás
Autobiography of Gucci Mane Gucci Mane / Puha kötésű
common.buy 6 026 Ft
toplistás
Brand Gap, The Marty Neumeier / Puha kötésű
common.buy 12 082 Ft
Case Interview Secrets Victor Cheng / Puha kötésű
common.buy 13 156 Ft
Growth Hacker Marketing Ryan Holiday / Puha kötésű
common.buy 3 928 Ft
Icarus Deception Seth Godin / Puha kötésű
common.buy 7 672 Ft
Undoing Project - A Friendship That Changed Our Minds Michael Lewis / Kemény kötésű
common.buy 11 217 Ft
Origin of Brands Laura Ries / Puha kötésű
common.buy 5 638 Ft
What Great Brands Do Denise Lee Yohn / Kemény kötésű
common.buy 10 048 Ft

Coca-Cola. Harley-Davidson. Nike. Budweiser. Valued by customers more for what they symbolize than for what they do, products like these are more than brands--they are cultural icons. How do managers create brands that resonate so powerfully with consumers? Based on extensive historical analyses of some of America's most successful iconic brands, including ESPN, Mountain Dew, Volkswagen, Budweiser, and Harley-Davidson, this book presents the first systematic model to explain how brands become icons. Douglas B. Holt shows how iconic brands create "identity myths" that, through powerful symbolism, soothe collective anxieties resulting from acute social change. Holt warns that icons can't be built through conventional branding strategies, which focus on benefits, brand personalities, and emotional relationships. Instead, he calls for a deeper cultural perspective on traditional marketing themes like targeting, positioning, brand equity, and brand loyalty--and outlines a distinctive set of "cultural branding" principles that will radically alter how companies approach everything from marketing strategy to market research to hiring and training managers. Until now, Holt shows, even the most successful iconic brands have emerged more by intuition and serendipity than by design. With How Brands Become Icons, managers can leverage the principles behind some of the most successful brands of the last half-century to build their own iconic brands. Douglas B. Holt is associate professor of Marketing at Harvard Business School.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés How Brands Become Icons
Szerző Douglas Holt
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2004
Oldalszám 288
EAN 9781578517749
ISBN 1578517745
Libristo kód 04233115
Súly 640
Méretek 159 x 240 x 25
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás
Heaven Official's Blessing: Tian Guan Ci Fu (Novel) Vol. 3 Mo Xiang Tong Xiu / Puha kötésű
common.buy 7 597 Ft
toplistás
Thinking, Fast and Slow Daniel Kahneman / Puha kötésű
common.buy 5 126 Ft
toplistás
Shoe Dog Phil Knight / Puha kötésű
common.buy 4 271 Ft
toplistás
Hooked Nir Eyal / Kemény kötésű
common.buy 5 544 Ft
toplistás
Misbehaving - The Making of Behavioral Economics Richard H. Thaler / Puha kötésű
common.buy 4 395 Ft
toplistás
Blue Ocean Strategy, Expanded Edition W. Chan Kim / Kemény kötésű
common.buy 11 853 Ft
toplistás
Building a StoryBrand Donald Miller / Puha kötésű
common.buy 5 390 Ft
toplistás
How Brands Grow 2 Revised Edition Jenni Romaniuk / Kemény kötésű
common.buy 16 279 Ft
toplistás
The Black Swan Nassim Nicholas Taleb / Puha kötésű
common.buy 7 175 Ft
toplistás
Fine Art of Paper Flowers, The Tiffanie Turner / Kemény kötésű
common.buy 9 631 Ft
toplistás
Brand Flip, The Marty Neumeier / Puha kötésű
common.buy 10 188 Ft
toplistás
HBR Guide to Data Analytics Basics for Managers (HBR Guide Series) Harvard Business Review / Puha kötésű
common.buy 8 358 Ft
Well-Designed Jon Kolko / Kemény kötésű
common.buy 12 987 Ft
Building Strong Brands David Aaker / Puha kötésű
common.buy 4 738 Ft
Emotion by Design / Puha kötésű
common.buy 5 017 Ft
Nudge Cass R. Sunstein / Puha kötésű
common.buy 7 846 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása