Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Yves Rocher und der Kosmetikmarkt. Fallstudie einer erfolgreichen Marke

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Yves Rocher und der Kosmetikmarkt. Fallstudie einer erfolgreichen Marke Regina Messerle
Libristo kód: 14140537
Kiadó Grin Publishing, augusztus 2016
Studienarbeit aus dem Jahr 2016 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Teljes leírás
? points 100 b
15 614 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Milk and Honey Rupi Kaur / Puha kötésű
common.buy 5 520 Ft
Destination B2 Intermediate Student Book +key Malcolm Mann / Puha kötésű
common.buy 17 277 Ft
So Good They Can't Ignore You Cal Newport / Kemény kötésű
common.buy 9 826 Ft
Better Than Before Gretchen Rubin / Puha kötésű
common.buy 3 579 Ft
Death Note: L change the World Takeshi Obata / Puha kötésű
common.buy 4 121 Ft
Bing Smoothie / Puha kötésű
common.buy 2 598 Ft
Handbuch zur deutschen Grammatik Jamie Rankin / Puha kötésű
common.buy 31 164 Ft
Game of Thrones: The Graphic Novel George Raymond Richard Martin / Kemény kötésű
common.buy 9 034 Ft
Say a Little Prayer Giovanni Bianco / Könyv
common.buy 14 584 Ft
Feine Küche für alle Tage Heinrich Gasteiger / Kemény kötésű
common.buy 5 176 Ft
DaF leicht Eveline Schwarz / Puha kötésű
common.buy 6 560 Ft

Studienarbeit aus dem Jahr 2016 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1,0, International Business School Berlin, Sprache: Deutsch, Abstract: Die vorliegende Arbeit liefert eine Fallstudie der Kosmetikmarke Yves Rocher. Die Entwicklung auf dem Kosmetikmarkt ist vielseitig und stellt die Anbieter vor neue Herausforderungen. Multi-Channel-Ansätze nehmen weiter zu. Der stationäre Einzelhandel wird verstärkt ins Onlinegeschäft einsteigen. Die zunehmenden Forderungen der Stakeholder führen zu einer wachsenden Bedeutung von Nachhaltigkeit. Dieser Aspekt bedeutet aber auch, dass ein Reputationsgewinn durch Nachhaltigkeitsstrategien möglich ist.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Yves Rocher und der Kosmetikmarkt. Fallstudie einer erfolgreichen Marke
Szerző Regina Messerle
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 24
EAN 9783668281424
ISBN 3668281424
Libristo kód 14140537
Súly 45
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása