Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Wahrnehmung und Beurteilung von Markentransfers

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Wahrnehmung und Beurteilung von Markentransfers Stefan Günther
Libristo kód: 06948919
Kiadó Deutscher Universitats-Verlag, május 2002
Die Wahl der richtigen Markenstrategie ist einer der zentralen Erfolgsfaktoren bei der Einführung ne... Teljes leírás
? points 183 b
28 801 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Politics and Oil in Kazakhstan Wojciech Ostrowski / Puha kötésű
common.buy 25 829 Ft
Mathematical Logic Joseph R. Shoenfield / Puha kötésű
common.buy 30 121 Ft
American Option Philip Morgan Cheek / Puha kötésű
common.buy 7 159 Ft
Near-Death Experiences Ornella Corazza / Kemény kötésű
common.buy 81 395 Ft
Service-Learning Marjori Krebs / Puha kötésű
common.buy 37 849 Ft
Sir Rowan and the Camerian Conquest Chuck Black / Puha kötésű
common.buy 4 000 Ft
Urban Aerodynamics Mark E. Weston / Puha kötésű
common.buy 41 783 Ft
Countertransference and Psychotherapeutic Technique Masterson / Kemény kötésű
common.buy 81 395 Ft
Internet-Banking Joachim Häcker / Puha kötésű
common.buy 28 801 Ft
Evolutionist Economics of Leon Walras Albert Jolink / Kemény kötésű
common.buy 86 463 Ft
Analysis of Pretest-Posttest Designs Bonate / Kemény kötésű
common.buy 105 128 Ft
Biological Clocks Susan Binkley / Puha kötésű
common.buy 30 564 Ft
Globalization and Language Teaching David Block / Puha kötésű
common.buy 26 771 Ft

Die Wahl der richtigen Markenstrategie ist einer der zentralen Erfolgsfaktoren bei der Einführung neuer Produkte. Diese werden in der betrieblichen Praxis oftmals nicht unter einer neuen eigenständigen Marke sondern unter einer im Markt bereits etab-lierten und beim Verbraucher bekannten Marke eingeführt.Hierbei müssen sowohl die Auswirkungen auf das neue Produkt als auch die Folgen für die verwendete Mar-ke berücksichtigt werden. Grundlage für einen erfolgreichen Einsatz der Marken-transferstrategie ist daher das Wissen über zentrale Einflussfaktoren auf die Verbraucherwahrnehmung und -beurteilung des Transferproduktes und des Mar-kenimages.Stephan Günther stellt den aktuellen Forschungsstand zum Markentransfer syste-matisch dar und unterzieht ihn einer kritischen Beurteilung. Er analysiert die unter-schiedlichen Erklärungsansätze und Erfolgsfaktoren und präsentiert ein theoretisch fundiertes Modell zur Verbraucherwahrnehmung und -beurteilung von Markentrans-fers, das die zentralen Einflussfaktoren aufzeigt und ihre Wirkungszusammenhänge verdeutlicht.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Wahrnehmung und Beurteilung von Markentransfers
Szerző Stefan Günther
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2002
Oldalszám 253
EAN 9783824475247
ISBN 3824475243
Libristo kód 06948919
Súly 332
Méretek 148 x 210 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása