Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Service-Learning

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Service-Learning Marjori Krebs
Libristo kód: 06827819
Kiadó VDM Verlag, október 2009
The purpose of this study is to describe the essence of the service-learning experience for K-12 tea... Teljes leírás
? points 240 b
37 849 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Die Werke von Johann Christoph Friedrich von Schiller Johann Christoph Friedrich von Schiller / Puha kötésű
common.buy 9 647 Ft
Imperialism in East Africa (Volume 2) Dan Nabudere / Puha kötésű
common.buy 25 355 Ft
Sir Rowan and the Camerian Conquest Chuck Black / Puha kötésű
common.buy 4 000 Ft
Tournament Solutions and Majority Voting J.-Francois Laslier / Puha kötésű
common.buy 52 141 Ft
Women and Business Ownership Alicia Sheppar Lupinacci / Kemény kötésű
common.buy 64 685 Ft
Internet-Banking Joachim Häcker / Puha kötésű
common.buy 28 801 Ft
Competencias Clave y Logro Academico en la Educacion Media Superior José Antonio Arevalo de León / Puha kötésű
common.buy 23 703 Ft
Ruins and Rivals James E. Snead / Puha kötésű
common.buy 13 315 Ft
Virtual Goods / Kemény kötésű
common.buy 44 428 Ft
Improved learning Greater effectiveness Barry Whatley / Puha kötésű
common.buy 32 670 Ft
Chinese Big Business in Indonesia Christian Chua / Puha kötésű
common.buy 30 564 Ft
Analysis of Pretest-Posttest Designs Bonate / Kemény kötésű
common.buy 105 128 Ft

The purpose of this study is to describe the essence of the service-learning experience for K-12 teachers, specifically exploring teacher motivations for initiating service-learning in the classroom. The guiding questions that directed this study include a) How do teachers understand and describe their experiences in implementing service-learning projects? b) What motivates teachers to initiate service-learning experiences for their students? c) What benefits do teachers derive from their service-learning experiences? d) What, if any, academic student benefits do teachers perceive resulting from service-learning experiences? and e) What personal student benefits do teachers perceive resulting from service-learning experiences? This is a phenomenological study. The co-researchers of this study were six K-12 teachers who had implemented service-learning in their classrooms in the 24 months prior to the study. Three major themes emerged to describe the essence of implementing service-learning from the K-12 teacher s perspective: a) Connections, b) Resonation in the Heart of the Teacher, and c) The Right Fit with a Teacher s Philosophy and Teaching Style.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Service-Learning
Szerző Marjori Krebs
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 248
EAN 9783639197587
ISBN 3639197585
Libristo kód 06827819
Kiadó VDM Verlag
Súly 367
Méretek 152 x 229 x 14
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása