Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Visual Merchandising

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Visual Merchandising Louisa Larocci
Libristo kód: 01251711
Kiadó Taylor & Francis Ltd, június 2013
Situated at the crossroads of visual culture and consumerism, this essay collection examines visual... Teljes leírás
? points 517 b
80 533 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Show Your Work! Austin Kleon / Puha kötésű
common.buy 5 528 Ft
toplistás
ANNIE ON MY MIND Nancy Garden / Puha kötésű
common.buy 4 531 Ft
toplistás
Geometry of Design 2nd Ed Kimberly Elam / Puha kötésű
common.buy 10 353 Ft
toplistás
My Mad Fat Diary Rae Earl / Puha kötésű
common.buy 5 029 Ft
#Girlboss Sophia Amoruso / Puha kötésű
common.buy 4 017 Ft
Visual Merchandising Tony Morgan / Puha kötésű
common.buy 20 007 Ft
Faithless Karin Slaughter / Puha kötésű
common.buy 4 576 Ft
Andy Warhol Pocket Planner Andy Warhol / Határidőnapló
common.buy 7 831 Ft
kiárusítás
Fashion Marketing 3e Mike Easey / Puha kötésű
common.buy 13 189 Ft
Rome's Economic Revolution Philip Kay / Puha kötésű
common.buy 22 654 Ft
Wrecker Clive Cussler / Puha kötésű
common.buy 4 611 Ft
Visual Merchandising Tony Morgan / Puha kötésű
common.buy 21 348 Ft
Merchandising: Theory, Principles, and Practice Grace Kunz / Puha kötésű
common.buy 76 925 Ft
Fashion Marketing Marianne Bickle / Puha kötésű
common.buy 60 401 Ft

Situated at the crossroads of visual culture and consumerism, this essay collection examines visual merchandising as both a business and an art. It seeks to challenge that scholarly ambivalence that often celebrates the spectacle but denies the agenda of consumerism. The volume considers strategies in the imaging of selling from the mid nineteenth century to the present, in terms of the visual interaction that occurs between the commodity and the consumer and between body and space. Under the categories of Promotion, Product and Place, contributors to the volume examine the strategies in the presentation of retail goods and environments that range from print advertising to product design to store display and architecture. Visual Merchandising: The Image of Selling is located directly at the nexus of business practice and cultural myth, where the spectator never loses sight of their status as buyer and the object of desire is always still a commodity.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Visual Merchandising
Szerző Louisa Larocci
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 272
EAN 9781409426974
ISBN 1409426971
Libristo kód 01251711
Súly 722
Méretek 239 x 166 x 21
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása