Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Merchandising: Theory, Principles, and Practice

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Merchandising: Theory, Principles, and Practice Grace Kunz
Libristo kód: 01254321
Kiadó Bloomsbury Publishing, december 2009
With full-color photographs and expanded discussion of sourcing throughout the book, the 3rd Edition... Teljes leírás
? points 494 b
76 757 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Building a StoryBrand Donald Miller / Puha kötésű
common.buy 5 098 Ft
toplistás
How Brands Grow Byron Sharp / Kemény kötésű
common.buy 20 228 Ft
Visual Merchandising, Third edition Tony Morgan / Puha kötésű
common.buy 14 374 Ft
Visual Merchandising Tony Morgan / Puha kötésű
common.buy 19 964 Ft
Music Marketing Mike King / Könyv
common.buy 9 196 Ft
Field Visual Merchandising Strategy Paul Russell / Puha kötésű
common.buy 11 404 Ft
Marketing Book Michael Baker / Puha kötésű
common.buy 45 185 Ft
Fashion Merchandising / Puha kötésű
common.buy 23 988 Ft
Visual Merchandising Tony Morgan / Puha kötésű
common.buy 21 302 Ft
People of the Lie Scott M. Peck / Puha kötésű
common.buy 6 665 Ft
Fashion Marketing Marianne Bickle / Puha kötésű
common.buy 60 270 Ft
This is Visual Merchandising! / Puha kötésű
common.buy 12 399 Ft
Visual Merchandising Louisa Larocci / Kemény kötésű
common.buy 80 358 Ft
Visual Merchandising Karin Zaghi / Puha kötésű
common.buy 33 204 Ft

With full-color photographs and expanded discussion of sourcing throughout the book, the 3rd Edition focuses on the process of merchandising and the principles applied to the planning, development, and presentation of product lines in both the manufacturing and retailing sectors. Each chapter includes cases that illustrate how merchandising principles and theories are applied by actual businesses and the chapter learning activities promote an interactive learning environment with multiple course objectives. Students become capable of making sequential and integrated decisions to develop a complete merchandise plan and analyze the effectiveness of the plan. New to this Edition: -- Updated information throughout on the current status of textile and apparel companies, production and trade statistics, applications of technology and relevance to sourcing -- Excel applications added to mathematical learning activities -- 2-color and expanded art program -- Updated case studies include technology components -- Instructor's Guide provides chapter outlines, test questions and answers, problem sets with answers and computer applications -- Powerpoint presentation

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Merchandising: Theory, Principles, and Practice
Szerző Grace Kunz
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 544
EAN 9781563678264
ISBN 1563678268
Libristo kód 01254321
Súly 904
Méretek 236 x 190 x 33
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása