Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Viral Marketing within Social Networking Sites

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Viral Marketing within Social Networking Sites Sven Wilde
Libristo kód: 05283770
Kiadó Grin Publishing, március 2013
Master's Thesis from the year 2012 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Ma... Teljes leírás
? points 175 b
27 629 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Noch ein DINGS Hajo Bücken / Játék
common.buy 6 488 Ft
Pigeons and Doves Eustace Barnes / Kemény kötésű
common.buy 41 375 Ft
King Kong, 1 Blu-ray (Extended Edition) Jamie Selkirk / Blu-ray
common.buy 7 197 Ft
Pragmatic Approaches to Shakespeare Juhani Rudanko / Kemény kötésű
common.buy 49 808 Ft
Sonatas for Piano SERGE PROKOFIEFF / Kotta
common.buy 19 368 Ft
Polar Remote Sensing Robert Massom / Kemény kötésű
common.buy 141 659 Ft
Saint Bartholomew's Eve a Tale of the Huguenot Wars George Alfred Henty / Puha kötésű
common.buy 18 087 Ft

Master's Thesis from the year 2012 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,3, University of Siegen (Fakultät III), language: English, abstract: Primarily, a review on theoretical foundations and the history of Viral Marketing is shown. Based on this a variety of different definitions were analysed to set up a practical definition for this thesis. Thereafter, possible targets of Viral Marketing are illustrated, followed by necessary elements of Viral Marketing campaigns, and finally by an approach to measure the effectiveness. By means of an online questionnaire, a survey was conducted to collect empirical data from which to analyse Viral Marketing within social networking sites and detect useful information for the practical use of Viral Marketing. The results of the analysis show the accelerating influence of social networking sites and other factors regarding the effectiveness of Viral Marketing. In addition, specific characteristics which make Viral Marketing messages appealing, as well as the preferred types of Viral Marketing messages are illustrated and should help to understand how to create and design an effective Viral Marketing Campaign.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Viral Marketing within Social Networking Sites
Szerző Sven Wilde
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 96
EAN 9783656382775
ISBN 3656382778
Libristo kód 05283770
Súly 136
Méretek 148 x 210 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása