Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Viral Marketing within Social Networking Sites

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Viral Marketing within Social Networking Sites Sven Wilde
Libristo kód: 01821685
Kiadó Diplomica, június 2013
Primarily, a review on theoretical foundations and the history of Viral Marketing is shown. Based on... Teljes leírás
? points 176 b
27 683 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás hamarosan
Arrow - Vengeance Oscar Balderrama / Puha kötésű
common.buy 3 748 Ft
Make It Paleo Bill Staley / Puha kötésű
common.buy 14 131 Ft
Rat Queens Volume 1: Sass & Sorcery Wiebe Kurtis J. / Puha kötésű
common.buy 4 000 Ft
EMBARAZO SIN TOXICOS CARLOS DE PRADA / Kemény kötésű
common.buy 12 766 Ft
German Literature: A Very Short Introduction Nicholas Boyle / Puha kötésű
common.buy 3 763 Ft
Africa, oh Africa Louise Robinson Chapman / Puha kötésű
common.buy 3 667 Ft
Success Mastery Nick Nanton / Kemény kötésű
common.buy 10 987 Ft
Internationale Kommunikationspolitik Martina Roglmeier / Puha kötésű
common.buy 16 398 Ft
Affiliate-Marketing ALS Instrument Des Online-Marketing Katrin Schmithüsen / Puha kötésű
common.buy 7 269 Ft
Viral-Marketing und Blog-Marketing Stanislaw Schmidt / Puha kötésű
common.buy 6 529 Ft
The Jewish Question: History of a Marxist Debate Enzo Traverso / Kemény kötésű
common.buy 85 536 Ft

Primarily, a review on theoretical foundations and the history of Viral Marketing is shown. Based on this, different definitions were analysed to set up a practical definition for this study. Thereafter, possible targets of Viral Marketing are illustrated, followed by necessary elements of Viral Marketing campaigns and finally by an approach to measure the effectiveness. By means of an online questionnaire, a survey was conducted to collect empirical data. These data provide information about Viral Marketing within social networking sites and detect useful information for the practical use of Viral Marketing. The results of the analysis show the accelerating influence of social networking sites and other factors regarding the effectiveness of Viral Marketing. In addition, specific characteristics which make Viral Marketing messages appealing as well as the preferred types of Viral Marketing messages are illustrated. They help to understand how to create and design an effective Viral Marketing Campaign.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Viral Marketing within Social Networking Sites
Szerző Sven Wilde
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 100
EAN 9783842899223
ISBN 384289922X
Libristo kód 01821685
Kiadó Diplomica
Súly 131
Méretek 148 x 210 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása