Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing René Schmutzler
Libristo kód: 13498655
Kiadó WHU Publishing, november 2015
Shopper marketing, category management, and trade marketing have ranked high on the agenda of consum... Teljes leírás
? points 319 b
49 564 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Complete Estonian MARE KITSNIK / Puha kötésű
common.buy 17 863 Ft
Lonely Planet Sri Lanka Anirban Mahapatra / Puha kötésű
common.buy 11 452 Ft
Retail Category Management Alexander Hübner / Puha kötésű
common.buy 74 665 Ft
kiárusítás
Shopper Marketing Markus Stahlberg / Kemény kötésű
common.buy 14 829 Ft
Trade Marketing Focus Bsc Ma Pa Basheer / Puha kötésű
common.buy 5 818 Ft
Good Night, Teddy Francesca Ferri / Könyv
common.buy 7 098 Ft
Store Design / Kemény kötésű
common.buy 17 225 Ft
From Waidale to the World VALMAI REDHEAD / Puha kötésű
common.buy 7 935 Ft
Category Management Sanuwar Rashid / Puha kötésű
common.buy 19 343 Ft
Pocket Singapore Cristian Bonetto / Puha kötésű
common.buy 7 049 Ft

Shopper marketing, category management, and trade marketing have ranked high on the agenda of consumer goods manufacturers over the last years. They are key to keeping the interaction with increasingly consolidated retailers on eye-level and move the discussions beyond negotiations of trade terms. Yet, many manufacturers still struggle to successfully implement shopper marketing, category management, and trade marketing as functional units in their marketing and sales organization. René Schmutzler describes how different manufacturers have solved this challenge. He carves out key variables and determinants to be considered in designing the organization. He identifies organizational clusters through qualitative field research. The book closes with a summary of learnings that one consumer goods manufacturer made during the change of its marketing and sales organization. The WHU on Sales - Research Series publishes applied research on selling and sales management. It is targeted at academics, students, and managers interested in sales and marketing research.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 252
EAN 9783732380114
Libristo kód 13498655
Súly 660
Méretek 170 x 240 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása