Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing Rene Schmutzler
Libristo kód: 13498654
Kiadó WHU Publishing, október 2016
Shopper marketing, category management, and trade marketing have ranked high on the agenda of consum... Teljes leírás
? points 256 b
39 838 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Shogun James Clavell / Puha kötésű
common.buy 4 440 Ft
toplistás
The Art of the Last of Us Naughty Dog Studios / Kemény kötésű
common.buy 17 891 Ft
toplistás
Crossing the Chasm, 3rd Edition Geoffrey A. Moore / Puha kötésű
common.buy 7 998 Ft
toplistás
Pillars of the Earth Ken Follett / Puha kötésű
common.buy 4 036 Ft
toplistás hamarosan
Scarlet Feather Maeve Binchy / Puha kötésű
common.buy 4 580 Ft
Flower Class Corvettes: Shipcraft Special John Lambert / Puha kötésű
common.buy 8 571 Ft
C Programming K N King / Puha kötésű
common.buy 29 366 Ft
Retail Category Management Alexander Hübner / Puha kötésű
common.buy 74 781 Ft
kiárusítás
Shopper Marketing Markus Stahlberg / Kemény kötésű
common.buy 14 853 Ft
Trade Marketing Focus Bsc Ma Pa Basheer / Puha kötésű
common.buy 5 827 Ft
Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing René Schmutzler / Kemény kötésű
common.buy 49 642 Ft
Shopper Marketing Paul Barnett / Puha kötésű
common.buy 8 152 Ft
Plutarch Plutarch / Puha kötésű
common.buy 17 332 Ft
Strategic Sustainable Procurement Malcolm Dowden / Puha kötésű
common.buy 19 452 Ft

Shopper marketing, category management, and trade marketing have ranked high on the agenda of consumer goods manufacturers over the last years. They are key to keeping the interaction with increasingly consolidated retailers on eye-level and move the discussions beyond negotiations of trade terms. Yet, many manufacturers still struggle to successfully implement shopper marketing, category management, and trade marketing as functional units in their marketing and sales organization. René Schmutzler describes how different manufacturers have solved this challenge. He carves out key variables and determinants to be considered in designing the organization. He identifies organizational clusters through qualitative field research. The book closes with a summary of learnings that one consumer goods manufacturer made during the change of its marketing and sales organization. The WHU on Sales - Research Series publishes applied research on selling and sales management. It is targeted at academics, students, and managers interested in sales and marketing research.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing
Szerző Rene Schmutzler
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 252
EAN 9783732380107
ISBN 3732380106
Libristo kód 13498654
Súly 444
Méretek 243 x 170 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása