Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tourism Destination Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Tourism Destination Marketing Y. Wang
Libristo kód: 05099260
Kiadó CABI Publishing, december 2020
Destination marketing requires businesses in a geographically limited area to work together to creat... Teljes leírás
? points 487 b hamarosan hamarosan
76 359 Ft
Könyvújdonság Megjelenés ismeretlen Megjelenés ismeretlen

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Jeep CJ Rebuilder's Manual: 1972 to 1986 Moses Ludel / Puha kötésű
common.buy 24 990 Ft
Curvy Girl Sex Elle Chase / Puha kötésű
common.buy 8 184 Ft
L'analyse au fil de l'histoire Ernst Hairer / Puha kötésű
common.buy 26 350 Ft
BRAERS EILEEN CHANG / Kemény kötésű
common.buy 8 701 Ft
Sculpture Journal Katharine Eustace / Puha kötésű
common.buy 55 775 Ft
School District Master Planning Kelley D. Carey / Kemény kötésű
common.buy 81 438 Ft
Gold Experience B1+ Teacher's Book Genevieve White / Puha kötésű
common.buy 24 849 Ft
Weaving Narrative Nets to Capture Classrooms D. Geelan / Puha kötésű
common.buy 51 937 Ft
Destination Marketing and Management / Kemény kötésű
common.buy 96 803 Ft

Destination marketing requires businesses in a geographically limited area to work together to create greater levels of awareness of the destination. This book provides a holistic and systematic view of the collaborative strategies and processes with a focus on capacity and competence building for tourism organizations and destinations within an increasingly competitive marketing context. This book introduces the concept of collaboration and strategic networks as a destination marketing strategy. The book also provides valuable insights and guidelines into the process of strategic networking, while evidence from case studies has been integrated to support and enhance the strategies proposed. The book's systematic approach of combining theoretical/conceptual framework with practical industry implications makes the concepts easy to understand and implement in the business world. It is suitable for researchers and students in tourism and related subjects.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Tourism Destination Marketing
Szerző Y. Wang
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2020
Oldalszám 256
EAN 9781845936563
ISBN 1845936566
Libristo kód 05099260
Méretek 172 x 244
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása