Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Destination Marketing and Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Destination Marketing and Management
Libristo kód: 05099296
Kiadó CABI Publishing, augusztus 2011
Most tourism activities take place at a destination, and destination serves as a fundamental unit of... Teljes leírás
? points 566 b
91 117 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Computer Vision in Control Systems-2 Margarita N. Favorskaya / Kemény kötésű
common.buy 48 890 Ft
Bakhtin and Genre Theory in Biblical Studies Society Of Biblical Literature / Puha kötésű
common.buy 11 422 Ft
Rosemary Conley's Amazing Inch Loss Plan Rosemary Conley / Puha kötésű
common.buy 5 196 Ft
1659: The Crisis of the Commonwealth Ruth E. Mayers / Kemény kötésű
common.buy 43 628 Ft
Die Entdeckungen der Normannen in Amerika Joseph Fischer / Puha kötésű
common.buy 11 581 Ft
hamarosan
Tourism Destination Marketing Y. Wang / Kemény kötésű
common.buy 72 007 Ft
Diasporas and Diplomacy Marie Gillespie / Puha kötésű
common.buy 29 631 Ft
Gradus extra Annette Hirt / Puha kötésű
common.buy 10 732 Ft
Gender and Fraternal Orders in Europe, 1300-2000 Maire Fedelma Cross / Kemény kötésű
common.buy 24 806 Ft
Developments in Molecular and Cellular Biochemistry Rameshwar K. Sharma / Kemény kötésű
common.buy 65 652 Ft
Contemporary Authors Edgar / Kemény kötésű
common.buy 238 000 Ft
Libertarian Philosophy in the Real World Mark D. Friedman / Kemény kötésű
common.buy 63 835 Ft
Capitalism in Evolution / Kemény kötésű
common.buy 48 231 Ft
hamarosan
Religion and the Rise of Jim Crow in New Orleans John Bosley Bennett / Puha kötésű
common.buy 9 089 Ft

Most tourism activities take place at a destination, and destination serves as a fundamental unit of analysis in any modelling of the tourism system. However, destination marketing and management is a complex subject that requires a comprehensive, holistic and systematic approach. From the demand side, travellers have a choice of available destinations; from the supply side, destination marketing organizations are vying for attention from a highly competitive marketplace. Taking an integrated and comprehensive approach, this book focuses on both the macro and micro aspects of destination marketing and management. Some key areas covered include the consumer decision making process, product development and distribution and the use of emerging technologies in destination marketing. It is suitable for researchers, policymakers and advanced undergraduate-level and postgraduate-level students in tourism management and related subjects.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Destination Marketing and Management
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 384
EAN 9781845937621
ISBN 1845937627
Libristo kód 05099296
Súly 776
Méretek 250 x 180 x 26
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása