Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Seven Principles of WOM and Buzz Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Seven Principles of WOM and Buzz Marketing Panos Mourdoukoutas
Libristo kód: 01649861
Why are word-of-mouth campaigns effective for some products, while failing for others? Which group o... Teljes leírás
? points 168 b
26 453 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Voliéry Zuzana Brabcová / Kemény kötésű
common.buy 3 275 Ft
Kindersprechstunde Michaela Glöckler / Kemény kötésű
common.buy 12 937 Ft
Buzz marketing Eric Briones / Puha kötésű
common.buy 13 249 Ft
Autodesk Inventor 2010 Christian Schlieder / Puha kötésű
common.buy 9 491 Ft
hamarosan
Mord im Krimihotel Ingrid Schmitz / Puha kötésű
common.buy 5 164 Ft
Buzz-Marketing Sascha Bell / Puha kötésű
common.buy 15 803 Ft
Renewable Energy Cannot Sustain a Consumer Society Ted Trainer / Kemény kötésű
common.buy 52 141 Ft
Ethno-erotic Economies George Paul Meiu / Kemény kötésű
common.buy 46 206 Ft
Language Acquisition and Learnability Stefano Bertolo / Kemény kötésű
common.buy 32 579 Ft
Hireling L. P. Hartley / Puha kötésű
common.buy 4 625 Ft
Drei Geschichten Gustave Flaubert / Kemény kötésű
common.buy 22 947 Ft
Field Observations Rob Davidson / Puha kötésű
common.buy 8 670 Ft
Light Garden of the Angel King Peter Levi / Puha kötésű
common.buy 13 159 Ft

Why are word-of-mouth campaigns effective for some products, while failing for others? Which group of consumers should be the target of viral marketing efforts, and how can you turn word of mouth into buzz? Panos Mourdoukoutas and George J Siomkos provide the answers!§The transformation of a desire for a product into an "epidemic" was, is and will always be the dream of each and every marketer. For some marketers this dream becomes reality. For others it remains simply a fantasy. "The Seven Principles of WOM and Buzz Marketing" offers the essential tools seven simple steps to launch an effective WOM and buzz campaign that helps products to cross the tipping point and to reach the mass market:§Begin with the consumers§Be innovative§Target the right group§Create the right message§Find the right environment

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Seven Principles of WOM and Buzz Marketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 104
EAN 9783642021084
ISBN 3642021085
Libristo kód 01649861
Súly 760
Méretek 155 x 235 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása