Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Buzz-Marketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Buzz-Marketing Sascha Bell
Libristo kód: 05340795
Kiadó Grin Publishing, augusztus 2014
Studienarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, M... Teljes leírás
? points 100 b
15 803 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Hamlet William Shakespeare / Puha kötésű
common.buy 1 511 Ft
Voľba Edith Eger / Kemény kötésű
common.buy 4 564 Ft
Tokyo Ghoul. Bd.5 Sui Ishida / Puha kötésű
common.buy 2 675 Ft
kiárusítás
Fotografie Zack Arias / Puha kötésű
common.buy 5 068 Ft
Manželstvo L. Ron Hubbard / Könyv
common.buy 1 637 Ft
Bloom Doreen Cronin / Kemény kötésű
common.buy 6 751 Ft
Buzzmarketing Mark Hughes / Puha kötésű
common.buy 9 521 Ft
Der weiße Rabe Andrzej Stasiuk / Puha kötésű
common.buy 6 484 Ft
hamarosan
TREACHEROUS FOX Jonathan Clements / Puha kötésű
common.buy 4 610 Ft
Un ser de lejanías Francisco Umbral / Puha kötésű
common.buy 3 904 Ft
Dragon Love - Manche lieben's heiß Katie MacAlister / Puha kötésű
common.buy 3 728 Ft
Audio-CD Emeli Wethmar / Audio CD
common.buy 4 690 Ft
Goats Sally Morgan / Puha kötésű
common.buy 3 980 Ft

Studienarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Note: 2,0, FOM Hochschule für Oekonomie & Management gemeinnützige GmbH, Bonn früher Fachhochschule, Veranstaltung: Marketingtrends und Forschung, Sprache: Deutsch, Abstract: Buzz bedeutet wörtlich übersetzt so viel wie Summen und versteht sich als eine der ältesten Marketingtechniken überhaupt. Seitdem Handel getrieben wird, eilt dem Anbieter entweder ein guter oder ein schlechter Ruf voraus. Beim Buzz-Marketing geht es im Kern um die Fragestellung, wie die Vorzüge des eigenen Produktes in die Öffentlichkeit gelangen können und Menschen angeregt werden, sich darüber auszutauschen. Hierzu treten Privatpersonen als sogenannte Buzz-Agenten auf, die anderen Konsumenten von ihren Produkterfahrungen berichten. Einen hohen Stellenwert haben hierbei persönliche Beziehungen und die Verdeckung des kommerziellen Hintergrunds. Eine Botschaft kann entweder bidirektional zwischen zwei Personen (ein Sender, ein Empfänger) oder polydirektional (ein Sender, viele Empfänger) verbreitet werden.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Buzz-Marketing
Szerző Sascha Bell
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 24
EAN 9783656730149
ISBN 3656730148
Libristo kód 05340795
Súly 45
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása