Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

The Impact of Rebranding on Organisational Performance

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv The Impact of Rebranding on Organisational Performance Munyaradzi Mutsikiwa
Libristo kód: 07013720
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2010
The study sought to explore the impact of rebranding on the performance of the Hotel Industry in Mas... Teljes leírás
? points 117 b
20 349 Ft -9 %
18 383 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Perspective Drawing Harry Merritt / Puha kötésű
common.buy 8 892 Ft
hamarosan
My Knowledge Book - Human Body / Puha kötésű
common.buy 1 023 Ft
Disney Favorites - 2nd Edition Hal Leonard Publishing Corporation / Könyv
common.buy 10 640 Ft
The Effectiveness of Rebranding Patson Chawuruka / Puha kötésű
common.buy 22 081 Ft
Rebranding Rule Kevin Sharpe / Kemény kötésű
common.buy 23 310 Ft
Digital Speech Processing Sadaoki Furui / Kemény kötésű
common.buy 114 635 Ft
To Speak for the People Jon Cowans / Puha kötésű
common.buy 24 393 Ft
Political Women Alana Jeydel / Puha kötésű
common.buy 27 713 Ft
Therapeutic Interaction Robert Langs / Kemény kötésű
common.buy 47 783 Ft
Corporate and Organizational Identities Bertrand Moingeon / Kemény kötésű
common.buy 106 594 Ft
Tradition and Policy Perspectives in Kinship Care Rowena G. Wilson / Puha kötésű
common.buy 23 526 Ft
Corporate and Organizational Identities Bertrand Moingeon / Puha kötésű
common.buy 33 899 Ft

The study sought to explore the impact of rebranding on the performance of the Hotel Industry in Masvingo. With the costs and tasks involved in rebranding one wondered whether rebranding was worth the value to the ultimate performance of the hotel industry or whether it was a source of competitive advantage. In this study an exploratory research design was employed. The major research findings were that the rebranding was a product of the changing economic conditions, changing corporate strategy and changing ownership structure. It was concluded that rebranding was vital for it kept track of the changing business environment and the dynamic nature of customer taste and that a properly implemented rebranding program enhances better perceptions by stakeholders, gains market share and improves profitability of hotels. The major recommendations to the hotels were that rebranding should not be taken as a one off project but it needs to be taken as a process that seeks to align hotels to the changing business conditions and changing tastes of customers. In carrying out future rebranding the hotels should put in place rebranding plans.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés The Impact of Rebranding on Organisational Performance
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 112
EAN 9783846554920
Libristo kód 07013720
Súly 183
Méretek 150 x 220 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása