Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Rebranding Rule

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Rebranding Rule Kevin Sharpe
Libristo kód: 01203820
Kiadó Yale University Press, június 2013
In the climactic part of his three-book series exploring the importance of public image in the Tudor... Teljes leírás
? points 148 b
25 905 Ft -10 %
23 310 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Oxford Bookworms Library: Level 1:: Pocahontas Tim Vicary / Puha kötésű
common.buy 4 015 Ft
Debt of Honor Tom Clancy / Puha kötésű
common.buy 3 461 Ft
The Impact of Rebranding on Organisational Performance Munyaradzi Mutsikiwa / Puha kötésű
common.buy 18 383 Ft
The Effectiveness of Rebranding Patson Chawuruka / Puha kötésű
common.buy 22 081 Ft
hamarosan
Automotive Technology Rob Thompson / Kemény kötésű
common.buy 68 887 Ft
Corporate and Organizational Identities Bertrand Moingeon / Kemény kötésű
common.buy 106 594 Ft
Heaven on Earth: The Temple in Biblical Theology Alexander / Puha kötésű
common.buy 10 232 Ft
Performing Remains Rebecca Schneider / Kemény kötésű
common.buy 95 642 Ft
Runt of the Litter and Other Stories Christine Gardner / Puha kötésű
common.buy 4 106 Ft
Corporate and Organizational Identities Bertrand Moingeon / Puha kötésű
common.buy 33 899 Ft
Fuzzy Bee 123 Roger Priddy / Leporelló
common.buy 3 980 Ft
Seljuqs Christian Lange / Puha kötésű
common.buy 19 108 Ft
rebranding images Martin Wassermair / Puha kötésű
common.buy 14 796 Ft
For The Sake of Her Family Diane Allen / Puha kötésű
common.buy 4 186 Ft

In the climactic part of his three-book series exploring the importance of public image in the Tudor and Stuart monarchies, Kevin Sharpe employs a remarkable interdisciplinary approach that draws on literary studies and art history as well as political, cultural, and social history to show how this preoccupation with public representation met the challenge of dealing with the aftermath of Cromwell's interregnum and Charles II's restoration, and how the irrevocably changed cultural landscape was navigated by the sometimes astute yet equally fallible Stuart monarchs and their successors.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Rebranding Rule
Szerző Kevin Sharpe
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 872
EAN 9780300162011
ISBN 0300162014
Libristo kód 01203820
Súly 1522
Méretek 166 x 240 x 71
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása