Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

The era of SOCIAL MEDIA:

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv The era of SOCIAL MEDIA:
Libristo kód: 39521935
Kiadó Our Knowledge Publishing, július 2022
Social media have become, in the current context of the digital explosion, alternative media to trad... Teljes leírás
? points 105 b
18 678 Ft -9 %
16 860 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Influence Robert B. Cialdini / Puha kötésű
common.buy 9 171 Ft
toplistás
Studio Ghibli: 100 Collectible Postcards Studio Ghibli / Könyv
common.buy 7 884 Ft
Social Media Graham Meikle / Puha kötésű
common.buy 24 244 Ft
Social Media: Enduring Principles Ashlee Humphreys / Puha kötésű
common.buy 42 469 Ft
Cancel Culture / Kemény kötésű
common.buy 10 037 Ft
Influencer Industry Emily Hund / Kemény kötésű
common.buy 10 057 Ft
Influence of Social Media / Puha kötésű
common.buy 7 771 Ft
Social Media in Travel, Tourism and Hospitality Evangelos Christou / Kemény kötésű
common.buy 85 442 Ft
Social Media in the Digital Age / Kemény kötésű
common.buy 58 510 Ft

Social media have become, in the current context of the digital explosion, alternative media to traditional media which, until the end of the 20th century, conquered the public space and induced a fixed tradition in terms of information consumption mode. The paper newspaper to read each morning, the radio to listen and the television to watch were inextricably linked to the life of the human beings. One spoke then about the habitus of the consumer. But with the dazzling technological revolution, there has been the alteration of this mystery of the classic media, which is now strongly challenged by social networks that create and reinforce the social link as well as a dynamic of plural interactions, justified by the fast diffusion and the easy access to information. The author of this book, in a style of observation that is both analytical and comparative, proposes a professional and scientific reflection on the conflict or interdependence of social media and traditional media. This is based on notes of interviews given by media professionals and communication experts from Benin, Africa and Europe.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés The era of SOCIAL MEDIA:
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2022
Oldalszám 88
EAN 9786205033401
ISBN 6205033402
Libristo kód 39521935
Súly 149
Méretek 150 x 220 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása