Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Social Media in Travel, Tourism and Hospitality

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Social Media in Travel, Tourism and Hospitality Evangelos Christou
Libristo kód: 04782546
Kiadó Taylor & Francis Ltd, január 2012
Social media is fundamentally changing the way travellers and tourists search, find, read and trust,... Teljes leírás
? points 523 b
81 229 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Planetes Omnibus Volume 1 Makoto Yukimura / Puha kötésű
common.buy 9 196 Ft
toplistás
Dragon Ball Z, Vol. 7 Akira Toriyama / Puha kötésű
common.buy 3 855 Ft
Renegades Obama / Kemény kötésű
common.buy 13 424 Ft
Black Holes PROFESSOR BRIAN COX / Kemény kötésű
common.buy 11 201 Ft
100 Contemporary Wood Buildings Philip Jodidio / Kemény kötésű
common.buy 7 087 Ft
Alien S D Perry / Kemény kötésű
common.buy 15 632 Ft
Queen in 3-D Brian May / Kemény kötésű
common.buy 13 409 Ft
Understanding the Linux Kernel 3e Daniel P Bovet / Puha kötésű
common.buy 24 301 Ft
Connect David L. Bradford / Puha kötésű
common.buy 7 550 Ft
Marvel Super Hero Colouring / Puha kötésű
common.buy 4 566 Ft
Argumentative Indian Amartya Sen / Puha kötésű
common.buy 4 476 Ft
Small Engine Manual Haynes Publishing / Puha kötésű
common.buy 15 955 Ft
Social Media: Enduring Principles Ashlee Humphreys / Puha kötésű
common.buy 44 315 Ft
The era of SOCIAL MEDIA: / Puha kötésű
common.buy 16 284 Ft

Social media is fundamentally changing the way travellers and tourists search, find, read and trust, as well as collaboratively produce information about tourism suppliers and tourism destinations. Presenting cutting-edge theory, research and case studies investigating Web 2.0 applications and tools that transform the role and behaviour of the new generation of travellers, this book also examines the ways in which tourism organisations reengineer and implement their business models and operations, such as new service development, marketing, networking and knowledge management. Written by an international group of researchers widely known for their expertise in the field of the Internet and tourism, chapters include applications and case studies in various travel, tourism and leisure sectors.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Social Media in Travel, Tourism and Hospitality
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 344
EAN 9781409420910
ISBN 1409420914
Libristo kód 04782546
Súly 766
Méretek 164 x 239 x 27
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása