Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands Wilson Ozuem
Libristo kód: 39362784
Kiadó Springer Nature Switzerland AG, július 2022
This book explores omnichannel fashion and luxury retailing with a particular emphasis on the role o... Teljes leírás
? points 494 b
79 321 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Building a StoryBrand Donald Miller / Puha kötésű
common.buy 5 407 Ft
Fashion & Luxury Marketing Mona Mrad / Puha kötésű
common.buy 32 965 Ft
Luxury Fashion Branding Uche Okonkwo / Kemény kötésű
common.buy 37 843 Ft
Fashion & Luxury Marketing Mona Mrad / Kemény kötésű
common.buy 99 455 Ft
Marketing Fashion Patricia Rath / Puha kötésű
common.buy 73 324 Ft
Digital Luxury Wided Batat / Kemény kötésű
common.buy 71 799 Ft

This book explores omnichannel fashion and luxury retailing with a particular emphasis on the role of computer-mediated marketing environments in determining a consumer's purchase and post-purchase trajectories.The fashion industry has evolved rapidly over the last few years with the diffusion of fast fashion and luxury democratization, not to mention the advent of ICT and the development of communication. Today, fashion companies face new challenges, such as how to manage brands and how to choose between marketplaces and digital marketspaces. While some companies focus on one channel selection, others embrace the omnichannel choice and look for a balance between the two environments. Whatever the strategy, it is essential to manage these touch-points in order to create interaction between consumers and brands, provide meaningful customer experiences, and to maximize customers' engagement.An insightful read for scholars in marketing, fashion and retail, this book investigates the triangulation between branding, marketplace, and marketspace and its impact on the organization.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2022
Oldalszám 447
EAN 9783030703264
Libristo kód 39362784
Súly 640
Méretek 148 x 210 x 27
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása