Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing Fashion

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Fashion Patricia Rath
Libristo kód: 01220363
Kiadó Bloomsbury Publishing, július 2012
While rooted in traditional marketing principles, successful fashion marketing presents a unique set... Teljes leírás
? points 494 b
76 865 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
The Perks of Being a Wallflower Stephen Chbosky / Puha kötésű
common.buy 3 720 Ft
toplistás
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Kemény kötésű
common.buy 16 680 Ft
toplistás
Harry Potter and the Half-Blood Prince Joanne Kathleen Rowling / Puha kötésű
common.buy 4 029 Ft
toplistás
Marketing Fashion, Second edition Harriet Posner / Puha kötésű
common.buy 14 782 Ft
toplistás
Fashion Marketing Communications Gaynor Lea-Greenwood / Puha kötésű
common.buy 17 178 Ft
Feel The Fear And Do It Anyway Susan Jeffers / Puha kötésű
common.buy 4 482 Ft
Marketing Fashion Harriet Posner / Puha kötésű
common.buy 18 174 Ft
kiárusítás
Fashion Marketing 3e Mike Easey / Puha kötésű
common.buy 13 178 Ft
Fashion & Luxury Marketing Mona Mrad / Puha kötésű
common.buy 33 419 Ft
Fashion Merchandising / Puha kötésű
common.buy 24 021 Ft
Mastering Fashion Marketing T Jackson / Puha kötésű
common.buy 18 592 Ft
Fashion Marketing and Communication MITTERFELLNER / Puha kötésű
common.buy 22 248 Ft
Fashion Branding and Communication Byoungho Jin / Kemény kötésű
common.buy 33 081 Ft
Fashion Marketing Marianne Bickle / Puha kötésű
common.buy 60 354 Ft
The Stylist Rosie Nixon / Puha kötésű
common.buy 7 560 Ft

While rooted in traditional marketing principles, successful fashion marketing presents a unique set of opportunities and challenges. Marketing Fashion: A Global Perspective is the first text to engagingly present marketing theories and practices as they specifically relate to apparel, home goods, and other design-driven products. Using a variety of contemporary examples, the text details how fashion marketers develop and apply marketing strategies that meet consumer needs at a profit. Topics covered include: consumer and organizational buying behavior, market research, market segmentation, product planning and positioning, pricing, retailer relationships, and additional classic marketing theories and practices as they relate to design. In addition, Fashion Marketing explores in depth contemporary issues such as technology, social responsibility and ethics, sustainability, and globalization, and considers effective strategies for various economic climates.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Fashion
Szerző Patricia Rath
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 528
EAN 9781609010782
ISBN 1609010787
Libristo kód 01220363
Súly 1396
Méretek 200 x 255 x 34
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása