Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Strategische Markenführung durch Neuromarketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Strategische Markenführung durch Neuromarketing Melissa Kiebler
Libristo kód: 06821643
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2008
Neuromarketing ist in aller Munde und wird oftmals als §Patentlösung für die §zunehmend schlechte Er... Teljes leírás
? points 124 b
20 570 Ft -4 %
19 547 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


NEUROMARKETING Anna Stockinger / Puha kötésű
common.buy 23 436 Ft
Hüttentreks Ostalpen - Südtirol und Trentino Mark Zahel / Puha kötésű
common.buy 11 285 Ft
Sanierung in der Bankenpraxis Claudia Danninger / Puha kötésű
common.buy 19 547 Ft
Reading Sites SCHWEICKART / Puha kötésű
common.buy 13 315 Ft
Necesitamos Las Plantas Maryellen Gregoire / Puha kötésű
common.buy 2 720 Ft
Historic Jesus Smith / Kemény kötésű
common.buy 14 116 Ft
Economic Pivot in a Political Context Charles Wolf / Kemény kötésű
common.buy 81 395 Ft

Neuromarketing ist in aller Munde und wird oftmals als §Patentlösung für die §zunehmend schlechte Erreichbarkeit von Konsumenten durch §konventionelle §Marketingmaßnahmen angepriesen. Aber was genau ist§dran an dem§Hype um den §vermeintlichen Blick ins Gehirn des Konsumenten? Ist§es mit Hilfe §von Neuromarketing §wirklich möglich, neue Ansätze und Lösungen für die§Probleme zu §finden, denen sich §Marketing heutzutage stellen muss? Oder ist§Neuromarketing auch §einer dieser Trends, §die morgen schon in Vergessenheit geraten sind?§§Dieses Buch räumt mit den gängigen Vorurteilen rund§um das §Thema Neuromarketing §auf und zeigt systematisch und praxisorientiert, welche §Möglichkeiten die neuesten §Erkenntnisse aus diesem interdisziplinären§Forschungsgebiet dem §Brandmanagement §bieten, um den Konsumenten und seine Bedürfnisse§besser zu §verstehen und zu §erreichen. §§Zudem wird ein Modell vorgestellt, mit dem die§aktuelle neuronale §Positionierung §einer Marke analysiert und bewertet werden kann und§das darauf §aufbauend geeignete Ansatzpunkte zur strategischen §Umpositionierung der Marke §aufzeigt.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Strategische Markenführung durch Neuromarketing
Szerző Melissa Kiebler
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 96
EAN 9783639128925
Libristo kód 06821643
Súly 142
Méretek 150 x 220 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása