Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

NEUROMARKETING

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv NEUROMARKETING Anna Stockinger
Libristo kód: 06839837
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2010
Die noch sehr junge Wissenschaft "Neuromarketing" ist ein kontrovers betrachtetes Thema, das mittels... Teljes leírás
? points 149 b
24 588 Ft -4 %
23 366 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Netter Atlas of Human Anatomy: Classic Regional Approach Frank H. Netter / Puha kötésű
common.buy 34 700 Ft
Digital Neuromarketing Sam Page / Puha kötésű
common.buy 10 551 Ft
Man Who Wanted to Be Happy Laurent Gounelle / Puha kötésű
common.buy 7 655 Ft
Propaganda Edward Bernays / Puha kötésű
common.buy 6 099 Ft
Neuromarketing Leon Zurawicki / Kemény kötésű
common.buy 67 760 Ft
Neuromarketing Patrick Renvoise / Puha kötésű
common.buy 10 787 Ft
Neuromarketing in Action Anne Sophie Bayle Tourtoulou / Puha kötésű
common.buy 16 530 Ft
Neuromarketing / Puha kötésű
common.buy 6 666 Ft
Neuromarketing Leon Zurawicki / Puha kötésű
common.buy 93 851 Ft
Neuromania Paolo Legrenzi / Kemény kötésű
common.buy 16 464 Ft
Szkice psychologa o historii Dymkowski Maciej / Puha kötésű
common.buy 4 392 Ft
Neuromarketing K.K. Deepak / Puha kötésű
common.buy 10 240 Ft
Strategische Markenführung durch Neuromarketing Melissa Kiebler / Puha kötésű
common.buy 19 491 Ft
Neuromarketing Christian Felix / Puha kötésű
common.buy 29 636 Ft
Analyse von rechtszensierten Überlebenszeiten Sandra Leissen / Puha kötésű
common.buy 23 366 Ft
Remedy Zena Sharman / Puha kötésű
common.buy 7 479 Ft

Die noch sehr junge Wissenschaft "Neuromarketing" ist ein kontrovers betrachtetes Thema, das mittels neurowissenschaftlicher Methoden Einblick in das unbewusste Kaufverhalten von Konsumenten gewähren soll. Die Autorin Mag.a Anna Stockinger hat es sich zum Ziel gesetzt, die Wirksamkeit dieses neuen Marketinginstruments zu analysieren, seine Grenzen aufzuzeigen und seine zukünftige Entwicklung einzuschätzen. Nach einer Analyse verschiedener neurowissenschaftlicher Methoden und einem Einblick in den Aufbau des menschlichen Gehirns wird der Status Quo der Neuromarketingforschung abgebildet. Das Kernstück der Arbeit bildet eine ExpertInnenbefragung nach der Delphi-Methode, bei der ExpertInnen aus unterschiedlichen Fachbereichen zum Thema Neuromarketing interviewt worden sind. Im Zuge der zwei Interviewrunden konnten spannende Ergebnisse über die Stärken und Schwächen, die Validität der Erkenntnisse und die typischen Anwendungsfelder von Neuromarketing gewonnen werden. Letztendlich haben sich die ExpertInnen mit der zukünftigen Entwicklung dieser neuen Wissenschaft auseinandergesetzt.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés NEUROMARKETING
Szerző Anna Stockinger
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 128
EAN 9783639331400
Libristo kód 06839837
Súly 184
Méretek 150 x 220 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása