Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Sensory Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Sensory Marketing
Libristo kód: 06594332
Kiadó Taylor & Francis Ltd, december 2009
What is sensory marketing and why is it interesting and also important? This book discusses how sens... Teljes leírás
? points 608 b
94 526 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


British Lower Palaeolithic John McNabb / Puha kötésű
common.buy 27 389 Ft
Geometries of Visual Space Mark Wagner / Puha kötésű
common.buy 31 139 Ft
Readings and Writings Peter Wollen / Puha kötésű
common.buy 13 394 Ft
TRAVELIN' MAN Across the Sahara and Beyond Dennis D Feeheley / Puha kötésű
common.buy 8 355 Ft
Photoshop Brushes and Creative Tools Alan Weller / Puha kötésű
common.buy 9 271 Ft

What is sensory marketing and why is it interesting and also important? This book discusses how sensory aspects of products; that is, the touch, taste, smell, sound, and look of the products, affect our emotions, memories, perceptions, preferences, choices, and consumption of these products. It provides an overview of sensory marketing research.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Sensory Marketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 422
EAN 9781841697536
ISBN 9781841697536
Libristo kód 06594332
Súly 704
Méretek 157 x 235 x 29
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása