Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Responsible Tourism and CSR

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Responsible Tourism and CSR Mara Manente
Libristo kód: 05266963
Kiadó Springer International Publishing AG, július 2014
What are Responsible Tourism and Corporate Social Responsibility? What is the industry's awareness r... Teljes leírás
? points 137 b
21 956 Ft -2 %
21 363 Ft
Beszállítói készleten Küldés 11-13 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Marketing Management Phil T. Kotler / Kemény kötésű
common.buy 36 765 Ft
Das Wimmlinger Pausenset Rotraut Susanne Berner / Játék
common.buy 2 133 Ft
Age of Sustainable Development Jeffrey D. Sachs / Puha kötésű
common.buy 16 553 Ft
Tourism Management Clare Inkson / Puha kötésű
common.buy 19 778 Ft
Midnight Memories, 1 Audio-CD One Direction / Audio CD
common.buy 4 127 Ft
George Boole George Boole / Kemény kötésű
common.buy 26 173 Ft
24 Préludes Frédéric Chopin / Puha kötésű
common.buy 6 246 Ft
Responsible Tourism D Leslie / Kemény kötésű
common.buy 40 050 Ft
Marketing Management Christian Homburg / Puha kötésű
common.buy 26 567 Ft
Spuren lesen Petra Freudenberger-Lötz / Játék
common.buy 10 572 Ft
Sophia's Geheimnis Petra Diekel / Puha kötésű
common.buy 7 397 Ft

What are Responsible Tourism and Corporate Social Responsibility? What is the industry's awareness regarding these concepts? What are the systems and tools currently available on the market that tourism SMEs can use to assess their engagement and the sustainability of their business?§This book is aimed at replying to these questions and offering an innovative contribution to the current debate in the field. After having defined Responsible Tourism and CSR and the environment in which these methodologies develop, the authors present and compare the main European assessment and certification systems, describe their characteristics and functionalities and discuss the relevant issues concerning their application.§Through the AHP model and the selection of a number of relevant case histories, the suitability and efficacy of these systems in monitoring the level of responsibility of tourism SMEs are analyzed and debated. The results obtained contribute to enhance the recognition and diffusion of CSR principles in tourism and to support tourism businesses in choosing the assessment tool that best fits with their characteristics and the nature of their activity. The study also enables students and researchers to build or enhance their knowledge about the main reporting initiatives available in Europe and to assess the potential of the mathematical model applied for this kind of study.§

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása