Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Management Christian Homburg
Libristo kód: 01374973
Kiadó McGraw-Hill Education - Europe, december 2012
Marketing Management: A Contemporary Perspective provides a fresh new perspective on marketing from... Teljes leírás
? points 171 b
27 912 Ft -1 %
27 447 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 4 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
A Touch of Malice Scarlett St. Clair / Puha kötésű
common.buy 3 847 Ft
toplistás
Monogatari Series Box Set Limited Edition Nisioisin / Puha kötésű
common.buy 32 607 Ft
toplistás
BABOK V3 Revision Guide Amit Lingarchani / Puha kötésű
common.buy 8 317 Ft
toplistás
Critical Role Vox Machina: Origins Volume 1 Matthew Mercer / Puha kötésű
common.buy 6 581 Ft
toplistás
Final Girl Support Group Grady Hendrix / Puha kötésű
common.buy 5 726 Ft
Little Book of Yves Saint Laurent / Kemény kötésű
common.buy 5 907 Ft
Tarot - the Open Reading Yoav Ben-Dov / Puha kötésű
common.buy 6 710 Ft
Free Women, Free Men Camille Paglia / Puha kötésű
common.buy 4 006 Ft
Pocket Complete Color Harmony / Puha kötésű
common.buy 5 500 Ft
Marketing Management Phil T. Kotler / Kemény kötésű
common.buy 37 984 Ft
Super Mario Manga Mania / Puha kötésű
common.buy 4 279 Ft
TOGAF 9 certified study guide for The Open Group Rachel Harrison / Puha kötésű
common.buy 24 548 Ft
Tourism Management Clare Inkson / Puha kötésű
common.buy 22 025 Ft
Ninja Potty Break ALEXANDR WILTBERGER / Kemény kötésű
common.buy 7 384 Ft

Marketing Management: A Contemporary Perspective provides a fresh new perspective on marketing from some of the leading researchers in Europe.§§The book offers students and practitioners the comprehensive coverage they need to make the right decisions to create and implement highly successful marketing strategies. This exciting new edition includes updated cases and combines scholarly international research with relevant and contemporary examples from markets and brands across the world.§§The authors combine their experience as researchers and industry consultants to provide the conceptual and theoretical underpinning of marketing and empirical research, helping students to understand how marketing concepts can be applied and implemented. The book covers a full range of industries including business-to-customer, business-to-business, services marketing, retailing and international marketing from companies around the globe.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Management
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 641
EAN 9780077146047
ISBN 0077146042
Libristo kód 01374973
Súly 1228
Méretek 196 x 260 x 28
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása