Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Research on International Service Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Research on International Service Marketing Pieter Pauwels
Libristo kód: 04687861
Kiadó Emerald Publishing Limited, május 2005
Volume 15 of "Advances in International Marketing" explores the current research in international se... Teljes leírás
? points 465 b
72 236 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Embracing Our Selves Hal Stone / Puha kötésű
common.buy 7 102 Ft
BSAVA Manual of Ornamental Fish Second Edition William H. Wildgoose / Puha kötésű
common.buy 51 273 Ft
Marketing Communication Allan J. Kimmel / Kemény kötésű
common.buy 61 667 Ft
Nuclear Magnetic Resonance / Kemény kötésű
common.buy 199 426 Ft
Back to Pakistan Leslie Noyes Mass / Kemény kötésű
common.buy 28 543 Ft
Understanding Economic Reforms in Africa J. Mensah / Kemény kötésű
common.buy 51 477 Ft
Managing the Design Process-Concept Development Terry Lee Stone / Puha kötésű
common.buy 19 049 Ft
Optical Networking Best Practices Handbook John R. Vacca / Kemény kötésű
common.buy 79 662 Ft
Decision Theory and Decision Behaviour Anatol Rapoport / Kemény kötésű
common.buy 79 150 Ft
Managing Emerging Risk Kevin Burton / Puha kötésű
common.buy 35 412 Ft
hamarosan
Folklore and the Internet Trevor J. Blank / Puha kötésű
common.buy 11 544 Ft
It Was Like a Fever Francesca Polletta / Kemény kötésű
common.buy 45 618 Ft
Animation and American Society Paul Wells / Puha kötésű
common.buy 15 259 Ft
Tosca's Rome Susan V. Nicassio / Puha kötésű
common.buy 13 906 Ft
Federalist Papers John Jay / Puha kötésű
common.buy 6 635 Ft
Gale Encyclopedia of Mental Health Gale / Kemény kötésű
common.buy 422 810 Ft

Volume 15 of "Advances in International Marketing" explores the current research in international service marketing through the eyes of scholars from eight different countries on three continents. A truly international perspective emerges on the nature of service marketing across borders, as well as the internationalization strategies of service providers. Specifically, emphasis is placed on: service relationships across borders; methodological issues of international service marketing research; service internationalization and modes of entry; and new international services. Each chapter expands the conceptual context and consequences of internationalization. This collection of articles also serves as a point of departure for future research on international service marketing and the internationalization of services. In the tradition of the "Advances in International Marketing" series, each contribution offers extended conceptual development and a detailed discussion beyond what is typically offered in research papers. At the same time, practitioners should find critically relevant inspiration and ideas on how to define, implement, and evaluate their strategy and operations when delivering services across borders.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Research on International Service Marketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2005
Oldalszám 208
EAN 9780762311859
ISBN 0762311851
Libristo kód 04687861
Súly 470
Méretek 156 x 234 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása