Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing Communication

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Marketing Communication Allan J. Kimmel
Libristo kód: 04531401
Kiadó Oxford University Press, november 2005
Styles brings together leading authorities from both academia and the marketing industry to provide... Teljes leírás
? points 397 b
61 985 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Atlas of the Heart Brené Brown / Kemény kötésű
common.buy 10 668 Ft
toplistás
King Leopold's Ghost Adam Hochschild / Puha kötésű
common.buy 5 044 Ft
toplistás kiárusítás
Silver in the Wood Emily Tesh / Puha kötésű
common.buy 3 749 Ft
toplistás
Keeper of the Lost Cities #9 - Stellarlune Shannon Messenger / Kemény kötésű
common.buy 7 889 Ft
My Friend Anna Rachel DeLoache Williams / Puha kötésű
common.buy 4 154 Ft
Billion Dollar Secret Rafael Badziag / Puha kötésű
common.buy 9 044 Ft
Sustainability Is the New Advantage Peter McAteer / Puha kötésű
common.buy 10 403 Ft
Practical Guide to Public Procurement Mark Cook / Puha kötésű
common.buy 91 411 Ft
Subscription Marketing / Kemény kötésű
common.buy 7 294 Ft
Urologic Surgical Pathology Liang Cheng / Kemény kötésű
common.buy 152 101 Ft
Business of Opera / Puha kötésű
common.buy 25 631 Ft
High Contrast Baby Pack 0+/3m+ / Kemény kötésű
common.buy 8 214 Ft
Running Sideways Pauline Davis / Kemény kötésű
common.buy 14 323 Ft
Public Procurement in the EU Peter Trepte / Kemény kötésű
common.buy 169 859 Ft

Styles brings together leading authorities from both academia and the marketing industry to provide a comprehensive overview and analysis of the rapidly changing world of marketing communication in the 21st Century. Containing a broad tableau of perspectives, the book reflects the insights and experiences of academics and practitioners from both sides of the Atlantic. With its timely and in-depth focus on contemporary and evolving trends in marketing communication, this book will be of interest to a diverse audience of academics, students, and marketing professionals. Primarily intended as a supplemental reader for undergraduate, graduate, and MBA courses, the focus on emerging developments in the field will also appeal to a broad range of researchers and marketing professionals.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása