Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

User Experience Research

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv User Experience Research Marty Gage
Libristo kód: 37584846
Kiadó John Wiley & Sons Inc, június 2022
The Fuzzy Front End Gets Demystified in This Next-Generation User Research GuideThe first phase of t... Teljes leírás
? points 80 b
14 098 Ft -11 %
12 544 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Thinking With Type 2nd Ed Ellen Lupton / Puha kötésű
common.buy 8 624 Ft
toplistás
User Experience Team of One Leah Buley / Puha kötésű
common.buy 26 689 Ft
toplistás
Think Like a UX Researcher Travis / Puha kötésű
common.buy 28 275 Ft
Customer Experience Manual, The Alan Pennington / Puha kötésű
common.buy 8 187 Ft
Practical UI Patterns for Design Systems Diana MacDonald / Puha kötésű
common.buy 16 243 Ft
UX writing - Le guide de la microcopie Kinneret Yifrah / Puha kötésű
common.buy 19 270 Ft
UX Writing & Microcopy / Puha kötésű
common.buy 11 149 Ft
új
Pocket Universal Principles of UX Irene Pereyra / Puha kötésű
common.buy 6 792 Ft
UX Writing Diandoki / Puha kötésű
common.buy 17 438 Ft
Think Like a UX Researcher Travis / Kemény kötésű
common.buy 81 102 Ft

The Fuzzy Front End Gets Demystified in This Next-Generation User Research GuideThe first phase of the design thinking process is arguably the most crucial, as this is when human insights are leveraged to define value for customers. Yet this so-called "empathize" phase is often deemed optional or is executed poorly. This degrades the entire innovation process that follows by permitting preexisting biases and guesswork that make value creation a precarious bet.In User Experience Research: Discover What Customers Really Want, a human factors psychologist and an industrial designer have devised a foolproof first phase that addresses the shortcomings of the design thinking process. Based on their forty years of generative research experience in multiple industries, this is the definitive guide to user experience research. This repeatable approach is grounded in six key principles that connects users' desired emotional states to an actionable articulation of an experience. It also provides guidance on creating ideal experience frameworks that communicate clearly with all stakeholders, from business leaders to design practitioners.User Experience Research: Discover What Customers Really Want is an indispensable, fully illustrated, step-by-step manual for anyone seeking a more predictable pathway to the design of new or improved experiences that users truly desire and would find valuable.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés User Experience Research
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2022
Oldalszám 272
EAN 9781119884217
ISBN 1119884217
Libristo kód 37584846
Súly 566
Méretek 252 x 179 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása