Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference Jean-Charles Chebat
Libristo kód: 15194053
Kiadó Springer International Publishing AG, október 2016
This volume includes the full proceedings from the 1998 Multicultural Marketing Conference held in M... Teljes leírás
? points 509 b
79 396 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


First Men in the Moon H G Wells / Puha kötésű
common.buy 5 702 Ft
Guilderland, New York Alice C. Begley / Kemény kötésű
common.buy 14 418 Ft
CE EMPWR ESS A2 LRNG PK ADRIAN DOFF / Puha kötésű
common.buy 29 331 Ft
Manuel Giménez Fernández (1896-1968). Epistolario político Alfonso Braojos Garrido / Puha kötésű
common.buy 8 916 Ft
Reclaiming Gotham Juan Gonzalez / Kemény kötésű
common.buy 9 868 Ft
Geschichte von Mainz Karl Klein / Puha kötésű
common.buy 24 347 Ft
Introduction to Socio-Finance Jorgen Vitting-Andersen / Puha kötésű
common.buy 26 198 Ft

This volume includes the full proceedings from the 1998 Multicultural Marketing Conference held in Montreal, Canada. The focus of the conference and the enclosed papers is on marketing to various ethnic groups in both a US and global context. It presents papers on various multicultural issues across the entire spectrum of marketing activities and functions including marketing management, marketing strategy, and consumer behavior. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása