Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference Jean-Charles Chebat
Libristo kód: 09225622
This volume includes the full proceedings from the 1998 Multicultural Marketing Conference held in M... Teljes leírás
? points 408 b
66 006 Ft -2 %
64 226 Ft
Beszállítói készleten Küldés 11-13 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Orders of Architecture R. A. Cordingley / Puha kötésű
common.buy 3 965 Ft
Resilient by Design Joseph Fiksel / Kemény kötésű
common.buy 12 997 Ft
Fit for God Financially La Vita M Weaver / Kemény kötésű
common.buy 12 181 Ft
Extreme Animals Dominic Couzens / Kemény kötésű
common.buy 11 365 Ft
Swimming in Jungles Ron N Cervero / Puha kötésű
common.buy 6 564 Ft
This Soldier's Fortune Zygmunt Tratkiewicz / Puha kötésű
common.buy 9 159 Ft
National System of Political Economy - Volume 2 Friedrich List / Kemény kötésű
common.buy 13 269 Ft
1960s Decade of Dissent Bernie Keating / Puha kötésű
common.buy 8 922 Ft
Das graue Haus Herman Bang / Puha kötésű
common.buy 6 136 Ft
Zulu Victory Ron Lock / Puha kötésű
common.buy 12 181 Ft
Through the Storm Dell Staggers / Puha kötésű
common.buy 4 972 Ft
Vale of Clwyd, Rhyl, Denbigh and Ruthin Ordnance Survey / Térkép
common.buy 5 980 Ft

This volume includes the full proceedings from the 1998 Multicultural Marketing Conference held in Montreal, Canada. The focus of the conference and the enclosed papers is on marketing to various ethnic groups in both a US and global context. It presents papers on various multicultural issues across the entire spectrum of marketing activities and functions including marketing management, marketing strategy, and consumer behavior.§§Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.§

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 538
EAN 9783319173825
ISBN 3319173820
Libristo kód 09225622
Súly 1620
Méretek 210 x 279 x 287
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása