Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Philosophy of Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Philosophy of Marketing Mark Tadajewski
Libristo kód: 02061744
Kiadó SAGE Publications Ltd, december 2013
The importance of philosophy for developing marketing and consumer theory is a key area of interest... Teljes leírás
? points 2516 b
439 928 Ft -9 %
395 939 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Before the Coffee Gets Cold Toshikazu Kawaguchi / Puha kötésű
common.buy 3 023 Ft
toplistás
Unravel Me Tahereh Mafi / Puha kötésű
common.buy 3 763 Ft
toplistás
Dance of Thieves Mary E. Pearson / Puha kötésű
common.buy 4 912 Ft
toplistás
Witch's Yearbook / Puha kötésű
common.buy 7 557 Ft
The Art of War Sun Tzu / Kemény kötésű
common.buy 4 186 Ft
Leaves of Grass Walt Whitman / Kemény kötésű
common.buy 4 660 Ft
NES Encyclopedia CHRIS SCULLION / Puha kötésű
common.buy 9 113 Ft
SM Jrnl Hedgehogs Inc Peter Pauper Press / Kemény kötésű
common.buy 3 557 Ft
Forever After All / Puha kötésű
common.buy 7 557 Ft
Marvel Storybook Collection / Kemény kötésű
common.buy 6 751 Ft
Lucy & Andy Neanderthal: The Stone Cold Age Jeffrey Brown / Puha kötésű
common.buy 3 320 Ft
Lot / Puha kötésű
common.buy 4 232 Ft
Understanding Integrated Reporting Carol Adams / Puha kötésű
common.buy 19 642 Ft

The importance of philosophy for developing marketing and consumer theory is a key area of interest amongst scholars in the field, and is typically one of the more difficult to understand and apply. This new five-volume collection brings together the seminal articles that students and scholars must assimilate if they are to have a fully rounded understanding of the relevance of philosophy for their research, the varied nature of marketing and consumer research, and to help situate their own contributions to knowledge. The major work is edited by three highly-regarded in the field, who also provide a new contextualising introductory chapter for the collection. Volume One : Historical and Philosophical Overview Volume Two: General Theory and the Realism versus Relativism Debates Volume Three: Alternative and Multiple Paradigms Volume Four: Rethinking Concepts Volume Five: Consumer Studies

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Philosophy of Marketing
Szerző Mark Tadajewski
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 2032
EAN 9781446274910
ISBN 1446274918
Libristo kód 02061744
Súly 3780
Méretek 156 x 234 x 150
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása