Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Neuromarketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Kemény kötésű
Könyv Neuromarketing Hans-Georg Häusel
Libristo kód: 22413421
Kiadó Haufe Lexware GmbH, május 2019
Die heutige Hirnforschung bietet verschiedene Methoden, um dem Geheimnis von Entscheidungsprozessen... Teljes leírás
? points 99 b
15 379 Ft
Beszállítói készleten Küldés 4 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Buyology Martin Lindstrom / Puha kötésű
common.buy 6 180 Ft
Digital Neuromarketing Sam Page / Puha kötésű
common.buy 10 237 Ft
Tales and Traditions of Hungary / Puha kötésű
common.buy 11 122 Ft
Neuromarketing Leon Zurawicki / Kemény kötésű
common.buy 70 364 Ft
Neuromarketing Patrick Renvoise / Puha kötésű
common.buy 10 685 Ft
Brainfluence Roger Dooley / Kemény kötésű
common.buy 9 427 Ft
Ministry of Common Sense Martin Lindstrom / Puha kötésű
common.buy 6 787 Ft
Hungary - Culture Smart! Brian McLean / Puha kötésű
common.buy 5 186 Ft
Neuromarketing / Puha kötésű
common.buy 6 464 Ft
NEUROMARKETING MARIANO DIOTTO / Könyv
common.buy 7 672 Ft
COURS COMPLET DE NUMEROLOGIE Brochka / Könyv
common.buy 11 664 Ft
Neuromarketing Leon Zurawicki / Puha kötésű
common.buy 92 962 Ft
La Grenouille à grande bouche (livre sonore) Francine Vidal / Kemény kötésű
common.buy 8 139 Ft

Die heutige Hirnforschung bietet verschiedene Methoden, um dem Geheimnis von Entscheidungsprozessen auf die Spur zu kommen. Gleichzeitig zeigt sie, welche Emotionssysteme im menschlichen Gehirn vorhanden sind und wie sie wirken. Wie diese Erkenntnisse für Marketingkonzepte nutzbar gemacht werden können, zeigt dieses Buch: Es stellt alle wichtigen Aspekte des Neuromarketing nach dem neuesten Stand der Forschung vor. Führende Experten geben faszinierende Einblicke und zeigen, wie sie selbst erfolgreiches Neuromarketing praktizieren. Aus dem Inhalt: Wissenschaftliche Grundlagen: Chancen und Grenzen. Markenforschung, Werbewirkung, Kaufentscheidung. Limbic® in der Markenführung. Welche Emotionswerte haben Produkte? Neu in der 3. Auflage: Beiträge zu Consumer Neuroscience, Neuroökonomik und Neuromarketing in der Praxis sowie aktuelle Experteninterviews.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Neuromarketing
Nyelv Német
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2019
Oldalszám 224
EAN 9783648127148
ISBN 3648127144
Libristo kód 22413421
Súly 673
Méretek 182 x 246 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása