Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Neuromarketing in pratica. 100 modi per conquistare e convincere i consumatori

Nyelv OlaszOlasz
Könyv Puha kötésű
Könyv Neuromarketing in pratica. 100 modi per conquistare e convincere i consumatori Roger Dooley
Libristo kód: 37223714
Kiadó Apogeo, augusztus 2019
La ricerca neuroscientifica e comportamentale insegna che il 95% delle decisioni avviene a livello i... Teljes leírás
? points 70 b
10 868 Ft
Beszállítói készleten Küldés 4-6 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Psychology of Money Morgan Housel / Puha kötésű
common.buy 6 021 Ft
Protocoles MAPAR 2022 Collectif MAPAR / Puha kötésű
common.buy 34 920 Ft
Digital Neuromarketing Sam Page / Puha kötésű
common.buy 10 494 Ft
Neuromarketing Patrick Renvoise / Puha kötésű
common.buy 11 243 Ft
Neuromarketing / Puha kötésű
common.buy 6 630 Ft
Neuromarketing Hans-Georg Häusel / Kemény kötésű
common.buy 14 707 Ft
NEUROMARKETING MARIANO DIOTTO / Könyv
common.buy 7 703 Ft
COURS COMPLET DE NUMEROLOGIE Brochka / Könyv
common.buy 11 712 Ft
Neuromarketing Gerhard Raab / Puha kötésű
common.buy 40 097 Ft

La ricerca neuroscientifica e comportamentale insegna che il 95% delle decisioni avviene a livello inconscio, mentre molte delle più comuni attività di marketing sono indirizzate solo al 5% dei fattori che vengono considerati a livello conscio. Per questo il neuromarketing ha ormai un ruolo determinante in molte aziende e aiuta a comprendere i modelli decisionali dei consumatori spostando l'attenzione sul modo in cui il cervello risponde a vari stimoli cognitivi e sensoriali. Con suggerimenti mirati e facili da mettere in pratica, questo libro presenta cento modi per fare marketing in maniera intelligente, illustrando le strategie per raggiungere e persuadere persone e consumatori. Grazie agli spunti offerti da studi nel campo delle neuroscienze, l'autore illustra come ottimizzare le attività di marketing, advertising e vendita facendo appello alla potenza del subconscio. Gli ambiti di applicazione sono diversi e le tecniche mostrate spaziano tra prezzi, prodotti, brand, stimolazioni sensoriali, testi, immagini e video che coinvolgono spazi fisici e web. Una guida per marketer e manager che vogliono comprendere come funziona la mente dei consumatori e ottenere risultati migliori riducendo i costi.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Neuromarketing in pratica. 100 modi per conquistare e convincere i consumatori
Szerző Roger Dooley
Nyelv Olasz
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2019
Oldalszám 187
EAN 9788850334971
Libristo kód 37223714
Kiadó Apogeo
Súly 360
Méretek 172 x 242 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása