Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing Semiotics

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Semiotics Laura Oswald
Libristo kód: 01323462
Kiadó Oxford University Press, február 2012
Everyday consumers buy into the concept of brands and their associated meanings - the perception of... Teljes leírás
? points 218 b
33 870 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Thinking in Systems Donella Meadows / Puha kötésű
common.buy 7 674 Ft
toplistás
Blind Spot Oracle Cards / Kártya
common.buy 15 274 Ft
toplistás
Darkness of Dragons (Wings of Fire #10) Tui T. Sutherland / Puha kötésű
common.buy 3 775 Ft
toplistás
The Magic Rhonda Byrne / Puha kötésű
common.buy 3 715 Ft
toplistás
The Memory Police Yoko Ogawa / Puha kötésű
common.buy 4 024 Ft
toplistás
Tilda's Christmas Ideas Tone Finnanger / Puha kötésű
common.buy 3 700 Ft
Choice Factory Richard Shotton / Puha kötésű
common.buy 6 789 Ft
kiárusítás
Why We Want You To Be Rich Donald J. Trump / Puha kötésű
common.buy 5 347 Ft
Marvel Greatest Comics DK / Kemény kötésű
common.buy 9 788 Ft
Attack On Titan 28 Hajime Isayama / Puha kötésű
common.buy 3 715 Ft
Frog and Toad are Friends Arnold Lobel / Puha kötésű
common.buy 2 532 Ft
The Wealth and Poverty of Nations David S. Landes / Puha kötésű
common.buy 9 181 Ft
Philosophy: A Very Short Introduction Craig / Puha kötésű
common.buy 3 715 Ft
Theory of Semiotics Eco / Puha kötésű
common.buy 18 472 Ft
Arabic Club Readers: Blue Band: Arabic Food Rabab Hamiduddin / Puha kötésű
common.buy 3 372 Ft

Everyday consumers buy into the concept of brands and their associated meanings - the perception of quality, a symbolic relationship, a vicarious experience, or even a sense of identity. Marketing Semiotics suggests that the extent to which consumers recognize, internalize, and relate to brand meanings is not only an academic question. These meanings contribute to 'brand equity', the financial value of intangible brand benefits that exceed the use value of goods, and impacts upon a firm's financial performance. Therefore, the management of brand equity demands first and foremost the management of brand meanings, or semiotics. The book uses structural semiotics, a discipline that extends the laws of structural linguistics to the analysis of verbal, visual, and spatial sign systems, to shed light on the cultural codes and discourse of brands. It proposes that semiotic research should form the cornerstone of brand equity management, since brands rely so heavily on sign systems that contribute to profitability by distinguishing brands from simple commodities, from competitors, and engaging consumers in the brand world. The book includes dozens of global business cases where semiotics has been used to refocus, reposition, or extend the brand to new products, customers, and markets. Drawing upon twenty years of academic and consulting experience, the book provides actionable direction for steering brands through technological and cultural change, differentiating brands in the competitive environment, and counteracting the natural depletion of brand meaning over time.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása