Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Fashion Branding and Communication

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Fashion Branding and Communication Byoungho Jin
Libristo kód: 14623993
Kiadó Palgrave Macmillan, április 2017
This second volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Management series focuses on... Teljes leírás
? points 213 b
33 220 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Kemény kötésű
common.buy 16 750 Ft
toplistás
Yin Yoga Kassandra Reinhardt / Puha kötésű
common.buy 5 267 Ft
toplistás
Hands on Hacking Matthew Hickey / Puha kötésű
common.buy 15 905 Ft
Sekret Machines: Man Tom Delonge / Kemény kötésű
common.buy 12 154 Ft
ScandiKitchen Summer Bronte Aurell / Kemény kötésű
common.buy 7 717 Ft
Marketing Fashion, Second edition Harriet Posner / Puha kötésű
common.buy 14 845 Ft
Marvel By Design GESTALTEN ED / Kemény kötésű
common.buy 20 156 Ft
Fashion Marketing Communications Gaynor Lea-Greenwood / Puha kötésű
common.buy 17 235 Ft
Fundamentals of Fashion Management Dillon / Puha kötésű
common.buy 15 190 Ft
Programming PyTorch for Deep Learning Ian Pointer / Puha kötésű
common.buy 19 656 Ft
Graffiti and Street Art / Puha kötésű
common.buy 28 484 Ft
Fashion Marketing and Communication MITTERFELLNER / Puha kötésű
common.buy 22 342 Ft
CHURCH VESTMENTS Herbert Norris / Puha kötésű
common.buy 7 107 Ft
Luxury Fashion Branding Uche Okonkwo / Kemény kötésű
common.buy 40 173 Ft

This second volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Management series focuses on core strategies of branding and communication of European luxury and premium brands. Brand is a critical asset many firms strive to establish, maintain, and grow. It is more so for fashion companies when consumers purchase styles, dreams and symbolic images through a brand. The volume starts with an introductory chapter that epitomizes the essence of fashion brand management with a particular emphasis on emerging branding practices, challenges and trends in the fashion industry. The subsequent five cases demonstrate how a family workshop from a small town can grow into a global luxury or premium brand within a relatively short amount of time. Scholars and practitioners in fashion, retail, branding, and international business will learn how companies can establish a strong brand identity through innovative strategies and management.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Fashion Branding and Communication
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 188
EAN 9781137523426
ISBN 1137523425
Libristo kód 14623993
Súly 452
Méretek 218 x 155 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása