Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing Communication

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Communication Allan J. Kimmel
Libristo kód: 04531402
Kiadó Oxford University Press, november 2005
"Marketing Communication: New Approaches, Technologies, and Styles" brings together leading authorit... Teljes leírás
? points 231 b
36 472 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
The Interior Design Handbook Frida Ramstedt / Kemény kötésű
common.buy 10 682 Ft
toplistás
Bleach: Can't Fear Your Own World, Vol. 2 Tite Kubo / Puha kötésű
common.buy 6 630 Ft
toplistás
Twin Crowns Katherine Webber / Kemény kötésű
common.buy 3 941 Ft
toplistás
Dragon Age: Blue Wraith Nunzio Defilippis / Kemény kötésű
common.buy 7 055 Ft
toplistás
Enquiry concerning Human Understanding David Hume / Puha kötésű
common.buy 4 254 Ft
toplistás
Assassin's Creed: Atlas / Kemény kötésű
common.buy 14 653 Ft
toplistás
Flower Yard Arthur Parkinson / Kemény kötésű
common.buy 10 064 Ft
Laws of Human Nature Robert Greene / Kemény kötésű
common.buy 12 024 Ft
Fullmetal Alchemist: Fullmetal Edition, Vol. 10 Hiromu Arakawa / Kemény kötésű
common.buy 9 005 Ft
Zizek's Jokes Slavoj Žizek / Puha kötésű
common.buy 6 078 Ft
kiárusítás
Norton Anthology of English Literature Stephen Greenblatt / Puha kötésű
common.buy 24 322 Ft
Powerful / Puha kötésű
common.buy 3 642 Ft
MERCEDES-BENZ, The 1960s, W108 and W109 V8 Bernd S Koehling / Puha kötésű
common.buy 20 285 Ft
hamarosan
Atlas of AI Kate Crawford / Kemény kötésű
common.buy 12 642 Ft

"Marketing Communication: New Approaches, Technologies, and Styles" brings together leading authorities from both academia and the marketing industry to provide a comprehensive overview and analysis of the rapidly changing world of marketing communication in the 21st Century. Containing a broad tableau of perspectives, the book reflects the insights and experiences of academics and practitioners from both sides of the Atlantic. With its timely and in-depth focus on contemporary and evolving trends in marketing communication, this book will be of interest to a diverse audience of academics, students, and marketing professionals. Primarily intended as a supplemental reader for undergraduate, graduate, and MBA courses, the focus on emerging developments in the field will also appeal to a broad range of researchers and marketing professionals.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása