Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Managing Creativity

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Managing Creativity Barbara Townley
Libristo kód: 04378504
Kiadó Cambridge University Press, december 2009
What are the challenges and opportunities of managing people in creative industries? How are the ten... Teljes leírás
? points 253 b
40 687 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Mary Reilly Valerie Martin / Puha kötésű
common.buy 4 727 Ft
Look Through the Eyes of Another Angela DuBay / Kemény kötésű
common.buy 11 293 Ft
Speed Mathematics Using the Vedic System Vali Nasser / Puha kötésű
common.buy 6 581 Ft
Apology For Mohamed (1829) Godfrey Higgins / Kemény kötésű
common.buy 14 429 Ft
Fuzzy-Set Social Science Charles C. Ragin / Puha kötésű
common.buy 18 693 Ft
Umwelt- Und Ressourcenschutz ALS Unternehmensziel Heinz-Georg Baum / Puha kötésű
common.buy 26 994 Ft
Healing Bouquet Vinton McCabe / Puha kötésű
common.buy 6 854 Ft

What are the challenges and opportunities of managing people in creative industries? How are the tensions between creative and commercial pressures mediated? The creative industries are an area of increasing economic importance. Yet creative industries and creative-based organizations are rife with problems such as whether and how control of the creative process should be exercised; the extent to which knowledge of creative production may be made explicit; and how the 'connection' between producer and consumer should be mediated. In Managing Creativity, first published in 2009, a team of experts from a diverse range of fields - including management, fine art, music, the internet, design, theatre and publishing - discuss these and other problems concerning the relationship between management and creativity. Developing an appreciation of these problems is theoretically productive, not only because it throws light onto our understanding of creative-based organizations, but also because it can be revelatory about organizations more generally.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Managing Creativity
Szerző Barbara Townley
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 364
EAN 9780521518536
ISBN 0521518539
Libristo kód 04378504
Súly 694
Méretek 237 x 277 x 28
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása