Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Managing Creativity

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Managing Creativity Barbara TownleyNic Beech
Libristo kód: 02051347
Kiadó Cambridge University Press, október 2011
What are the challenges and opportunities of managing people in creative industries? How are the ten... Teljes leírás
? points 166 b
25 864 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Die kleine Eule Jill Tomlinson / Puha kötésű
common.buy 2 662 Ft
Gespr che Analysieren Arnulf Deppermann / Puha kötésű
common.buy 16 942 Ft
Macmillan Factual Readers - Space J Harrison / Puha kötésű
common.buy 2 054 Ft
Military Politics and Democratization in Indonesia Jun Honna / Kemény kötésű
common.buy 75 848 Ft
Mekan Fesmekan Georges Perec / Puha kötésű
common.buy 5 169 Ft
Licht des Wortes Hans U. von Balthasar / Kemény kötésű
common.buy 7 442 Ft
L'onomatopée Andrée Chedid / Puha kötésű
common.buy 5 139 Ft
hamarosan
Diabetes and the Brain American Diabetes Association / Puha kötésű
common.buy 18 906 Ft
Life and Times of Nostradumbass Bernard Christophe / Puha kötésű
common.buy 7 178 Ft
Der Kampf des Lebens - Steh auf und lauf Katja Mirschinka / Puha kötésű
common.buy 4 611 Ft
Effects of Noise on Aquatic Life Anthony Hawkins / Kemény kötésű
common.buy 176 379 Ft

What are the challenges and opportunities of managing people in creative industries? How are the tensions between creative and commercial pressures mediated? The creative industries are an area of increasing economic importance. Yet creative industries and creative-based organizations are rife with problems such as whether and how control of the creative process should be exercised; the extent to which knowledge of creative production may be made explicit; and how the 'connection' between producer and consumer should be mediated. In Managing Creativity, first published in 2009, a team of experts from a diverse range of fields - including management, fine art, music, the internet, design, theatre and publishing - discuss these and other problems concerning the relationship between management and creativity. Developing an appreciation of these problems is theoretically productive, not only because it throws light onto our understanding of creative-based organizations, but also because it can be revelatory about organizations more generally.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása